Bobocei de sept-oct 2008 (276)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns luminita2008 spune:

hei,
hunisorii sunt mai bine, mai mult de 24h de cand nu mai au febra, adica sub 37.7 cat consideram eu ceva febra, mucii mai putini iar de tusit aproape deloc. cred ca scapam si de asta, off, da' greu a fost.

mimihoo, laureta

kllemi, claudinna, babytza, nuu, la cresa nu-i duc de maine, poate de joi, miercuri mergem iar la dr sa vedem cum stam. acum suntem mai bine, dar in perioada de convalescenta, cand organismul e slabit, mai ales dupa antibiotic, si nu vreau sa prindem iar vreun microbel... better safe than sorry, vorba Adei...

paula, mimihoo, ada, bafta multa maine!!!

xor, pe voi va mai las o saptamana.

laura, sunt fff frumoase pozele! abia astept sa facem si noi party asa organizat ptr huni.

laureta, cum se mai simte puiul mic urlator?
si hunii sunt mari amatori de pasarica roz.

Luminita si voinicii Edi si Robi - 26.09.2008

"Exista pe lume bucurie mai mare ca un copil: DOI copii!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luminita2008 spune:

baby_boy, ma bucur ca ai luat o decizie si ca te simti impacata cu ea, asta e tot ce conteaza.
cat despre casuta, e suuuuper (nu mai vorbesc despre protagonist, ca el e cel mai cel). imi place tare!

alexa, multumim. stiu sigur ca iesitul afara n-are a face cu raceala, eu doar ma plangeam pe aici de socrela, ea asa mi-a reprosat, voalat, ca daca nu-i scoteam, nu raceau/recidivau. parca nimeni nu vrea sa creada ca e de la cresa, doar pediatra e de partea mea, off.

nerantula si

claudinna, pupam tare pe Avaluta!!!

claudia, felicitari pentru progres!

paula, sa-i fie de bine noua tunsoare, e un scump!

babytza, la noi nu se mai lipeste pielea, desi nu ii decalotez zilnic, caci nu prea stau. depinde de la copil la copil, nu e regula... mamica ingrijorata!

Luminita si voinicii Edi si Robi - 26.09.2008

"Exista pe lume bucurie mai mare ca un copil: DOI copii!"

Mergi la inceput