Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Citat:
citat din mesajul lui purple_blue

www.youtube.com/watch?v=nlIrsZKZR9A" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=kne9JS0eIRc" target="_blank">

www.youtube.com/watch?v=vnMqkZmuEC0" target="_blank">

Ca sa va traduc: =starea de spirit.... o beau cu persoana respectiva in private si urma sa fac cu White. Dar, desigur voi imediat ati crezut ca va servesc o asemenea cafea

Am vorbit cu fratele lu Metal si vorbind una alta a zis ca a auzit ca iona afirma ca ar fi purtatoarea lui de cuvant, dar nu iaste adevarat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

iona da gata mey? ne spui sweet dreams de la ora asta?
iete propritaru vrea sa ne mai tina acilea putin

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

mey..pana nu confirma propretaru din 3 surse ca porti cuvintili lui, eu nu cred nemic nemic

si daca tot veni vorba de propretar...seara asta ne face o supriza...

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns FanClubMJ spune:

Rugam moderatorii sa inchida aici deoarece ne-am mutat la capitol nou. Multumim!

Continuam aici
http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=151748

Mergi la inceput