Ati emigra in alta tara? (3)
Raspunsuri - Pagina 17
buflea spune:
Citat: | ||||||
citat din mesajul lui Guestus
yo nu cred asta..sint convins ca le da statul si un butler si un sommelier in concediu. |
Numai alora care vad partea plina a paharului
ruxij spune:
20 de zile lucratoare inseamna o luna de vacanta. Mi se pare bine. Dar cat vreti nene?
In alta ordine de idei, mie mi se pare aberant sa comparati Romania cu alte tari, de aia eu nici nu am scris nimic de Romania pe paginile trecute, ci am comentat doar despre emigranti si factorii care i-ar putea ajuta, sau nu, pentru a avea succes in noile locuri. Ce rost are sa comparam Romania cu tari mai dezvoltate, zau asa, este evident ca din moment ce alea sunt mai dezvoltate pe ansamblu, societatea functioneaza mai bine acolo. Si exemplele anectdotice cu eu, bunica, pisica, nu stiu ce am patit colo, sau dincolo, nu sunt deloc relevante. Nu are rost sa comparam ce nu e de comparat. Evident ca nici o societate nu e perfecta si o sa stam dooj de ani sa dam exemple la nesfarsit. Pe ansamblu, tarile mai dezvoltate functioneaza mai bine decat cele mai putin dezvoltate, prin urmare Romania functioneaza mai prost decat America si nu are rost sa contestam asta.
maru spune:
cotizeaza lunar la fondul de vacanta (ca si mine si tine, si oricine) si le curge salariul si in vacanta/concediu.
gabitza2005 spune: