cicatrici post cezariana

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ruanama spune:

Def: reprezentant medical= persoana agreata de firma producatoare a medicamentului pentru a face cunoscut calitatile , avantajele si dezavantajele unui produs, medicament. Persoana ce prezinta aceste lucruri se adreseza Medicilor, ori eu aici nu sunt pe un site de medici, sau ma insel, eu?
Am vrut pur si simplu sa ajut, de convins va convingeti singure.
De ce romanii (scuze am trait niste ani in strainatate) sunt atat de sceptici privind lucurile noi, si tot au senzatia ca cineva vrea bani sau ceva de la ei.Mi s-a parut ok sa imi spun parerea, si poate va ajuta pe cineva, nu trebuie sa fim rautaciosi.La fel cum as recomanda ptr copii vostri si ai mei produsele cele mai bune, de tipul pampers, produse de la Klorane, de igiena, hainutele din bumbac de calitate Andreea Esca, produsele Nuk sau Avene., etc..asta nu inseamna ca promovez eu aceste produse si ca daca voi le cumparati mie imi intra ceva in buzunar....Imi place sa folosesc lucruri de calitate, iar daca pot spune si altora despre ele cu atat mai bine, ptr cine vrea sa auda.
Asa ca draga Diuna stai linistita ca nu asa imi castig eu banii!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marutzu spune:

si eu am av un pik keloid si am cumparat cimeosil scar gel dar cicatricea s a facut fffffff frumoasa in sensul ca aproape nici nu se mai vde,dar nu de la crema asa ca daca o vrea cineva o donez,ea costa fo 2 mil in farmacii...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maria_alexia spune:

Eu intrasem pe-aici in speranta ca gasesc exact asta, informatii concrete despre creme/geluri care sa imbunatateasca aspectul cicatricilor. Le-am retinut pe cele 2 mentionate .
Marutzu, mai e valabila oferta? Vad ca nu ai activat PM-ul. M-ar interesa pentru o alta cicatrice decat cea de cezariana, una care chiar se vede...

Mergi la inceput