Stresul nu e boala profesionala?!
Raspunsuri - Pagina 15
Allure spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui Guestus
cit este o casa in toronto zona centrala?..nu cea mai scumpa nici cea mai ieftina. |
greu de spus...depinde de marime, vechime, starea ei, marimea gradinii, proximitatea de metrou, vecinatatea...cea mai darapanatura ajunge $800.000...mai bunicele sint cu milioanele
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
True health is a journey not a destination, a process not an event, a habit not a diet.
"Man, you can do anything for 30 seconds!" Tony Horton, P90X
XIO spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Guestus Este stres mai mare in rindul medicilor sau nu? yo cred ca nu....pentru ca ei stiu clar ce trebuie sa faca. |
In cartile de specialitate la grupa de risc cardiovascular sunt trecuti medicii tocmai din cauza stresului la care sunt supusi.
In principiu toti oamenii stiu ce trebuie sa faca , mai greu cu dusul pana la capat.
Si pt. ca nu ai inteles : omul ala doarme in spital tocmai pt. ca munceste extrem de mult si daca se culca la 3 noaptea nu se mai duce pana acasa din moment ce trebuie sa fie la spial la 7 dimineata.
***Fur is for petting**
http:/www.4animals.ro/ajuta.html/
www.adoptiicaini.ro
www.adoptiipisici.ro
buflea spune:
Imi vine greu sa cred ca chiria unui apartament in zona X este egala cu mortgage-ul pentru acelasi apartament, in aceeasi zona.
Sa nu confuzam conditiile pentru aceeasi suma platita. Cand spun mortgage includ si taxele de proprietate si maintenance fee (la apartamente) si sa nu uitam si downpayment-ul care trebuie pus jos.
Fara dubii, o casa costa mai mult ca o chirie ...
Lumea in general isi cumpara case pentru ca se presupune ca investitia se amortizeaza in timp si ramane ceva urmasilor.
buflea spune:
XIO - parerea mea este ca medicii sunt supusi la stres nu din cauza cantitatii de munca depusa ci din cauza responsabilitatii enorme a profesiei lor.