Viitoare mamici de septembrie - octombrie 2010 (6)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns crina-s spune:

Citat:
citat din mesajul lui viss

andreea82 - ma bucur ca uite si tu ai avut aceeasi problema si acum esti bine.deocamdata cred ca asteapta la eco de luni, la ~ 7 sapt, sa vada ca-i bate inimioara.cica ar fi prea mic sa bagam altceva, macar sa vedem ca e in evolutie.dar eu stiu ca epana luni sunt in medical,vad cum imi e dup-aia,si dc mai apare vreo sangerare, ceva, cred ca voi prelungi.vom vedea.ma bucur ca esti bine si tu
,6+


viss nu te juca cu viata ta si a bebelului tau, i-ati medical in continuare pana e bine totul. eu am pirdut 3 sarcini in primule trei luni si stiu ce inseamna stresul de la serviciu ptr bebe....
sa stii ca nu mi-a facut nimeni statuie ca m-am dus la serviciu si nu ma simteam deloc bine, iar cand am pierdut sarcinile nu i-a afectat pe ei, ci eu am suferit


aveti graja de voi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nike974 spune:

viss
fii serioasa.las-o incolo de munca.sincer.bebelul tau e special.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ariciu80 spune:

Buna burticilor si

Vin cu vesti. Am fost la echo la Giulesti. Coada, omor, nervi, etc.
Dar mi-a trecut tot stresul instantaneu cand mi-a aratat dr. pe ecran "mormolocul" cu inimioara care batea de zor. Nu-mi vine sa cred ca am depasit hopul asta. Sarcina din septembrie mi s-a oprit din evolutie pt ca nu s-a format cordul. Acuma... bate-bate. Sunt atat de fericita!

Dr. mea a zis asa: conform UM am 6+ sapt, ecografic am 5+. Voi continua insa sa ma semnez cu varsta conform UM pt ca si la prima sarcina imi dadeau varsta mai mica, insa a fost exact dupa calculul UM.

Va pup pe toate si sper sa fiti la fel de fericite ca mine acum

Ariciu in 5+ si mamica de de 3 ani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nike974 spune:

bravo airicu!!
viss,ceaiul de cretisoara face minuni!