Orange Romania? ah, Romania...
Raspunsuri - Pagina 3
![](images/user_woman.png)
kay spune:
da iti dai seama ce soc as fi avut sa primesc factura pe 7 cu #%@# euro de plata? cred ca socul era maxim...
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
MsLara spune:
Eu am constatat uitandu-ma intamplator pe detalii ca in week-end taxau mai mult decat in timpul saptamanii, in loc sa fie gratis.
Am facut reclamatie telefonic, mi-au dat nr de inregistrare. S-a rezolvat, desi nu foarte repede si la mine nu era cost prea mare. Dar ma enervase "inselatoria".(nu se bifase in sistem o optiune).
Kay poate rezolvi totusi prin telefon, mai ales pe gerul de zilele astea.
Emma este in sufletul nostru
Hobby
Lali
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
kay spune:
Uite ca eu n-am nici un nr de inregistrare... Lasa ca imi mai ridica factura si mai dau un telefon, si cer si numarul de inregistrare.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/capcaunul/capcaunul.jpg)
capcaunul spune:
kay, ce vina are Orange Romania ca tu nu citesti toate detaliile unui contract sau ca un anumit functionar a gresit?
A face din tantar (o factura din 10 milioane) un armasar (Orange Romania? ah, Romania ... - pentru asta ti-am dat singura stea) presupune multi nervi.
Sfatul meu, analizeaza la rece detaliile problemei si abia dupa aceea trage concluziile. Nu invers.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
kay spune:
capcaunule, am citit fff bine detaliile contractului cum citesc orice act de 3 ori inainte sa il semnez. si nu semnez numai contracte cu telefonii mobile, am semnat pt viata copilului meu si crede-ma ca intotdeauna sunt fff atenta ce iscalesc.
daca ai fi citit bine inainte sa arunci cu stelele, ai fi observat ca la sfarsit (unde probabil nu ai ajuns) am intrebat daca s-au confruntat si altii cu asemenea greseli grosolane... intai am relatat ceea ce mi s-a intamplat si apoi am intrebat daca au trecut si altii prin asa ceva. mie una mi-a crescut factura cu 30 euro peste noapte. nu ma crezi, am pozat raspunsul de la 415. pot sa il postez sa vezi. deci nu stiu unde NU are Orange vina, saracii..
plus atat de incompetenti sunt oamenii aia de la relatii cu clientii, incat imi vine sa le fac telefonul guler... deci nu intru in detalii ca am treaba, dar sa sun 7 zile ca sa imi activeze roaming pt america si dupa 7 consultanti inca e inactiv, mie mi se pare un neprofesionalism cat China...
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
kay spune:
plus ca eu vb mult la tel, intotdeauna mi-am platit facturile, si nu am comentat niciodata. luna trecuta mi-au incarcat factura cu 139 ron. pe care nu ii pot explica. acum creste cu cate 40 euro/zi, distractiv, nu?
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/anaemi/anaemi.jpg)
anaemi spune:
kay , am patit-o si noi acum cativa ani cu orange-ul. tot asa ne-am trezit cu cost suplimentar nejustificat. am fost la ei la un orange shop si am facut o cerere /plangere(nu mai tin minte exact ce si cum)...ideea e ca dupa ceva timp ne-au scazut din abonament...sau ma rog din totalul facturii, costul nejustificat...si am fost pe minus ceva timp (deci nu am mai platit nimic)...
acum am renuntat la ei !Anamaria & Filip (06.03.2007) & Anastasia (03.08.2008)
Dragostea [...] toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.
Dragostea nu cade niciodata...
IMPLINIRE
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Rufus/Rufus.jpg)
Rufus spune:
Citat: |
citat din mesajul lui kay Rufus, iti multumesc pt raspuns ![]() |
Mi-e teama ca, dupa cum stiu eu, nici macar nu-i musai sa ai telefonul deschis, nicidecum bluetooh-ul activat, ca sa aiba loc traficul de care spuneam.
Din pacate, cunostiintele mele sunt cam vagi, poate te interesezi, totusi.
RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lor
![](foto.gif)
![](foto.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Annie80 spune:
Internet gratuit...wow...super.. vreau si eu!
in primul post ai spus de acces internet nelimitat, daca e umai asa, nu inseamna ca e si gratuit, si daca l-ai folosit, ai de plata
emailul il folosesti pe tel? stiu ca trebuie si setat access pointul, caci degeaba ai tu gratis daca din setari se conecteaza la vecin
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
kay spune:
Annie, draga, am internet nelimitat. Am platit un abonament care include internet nelimitat. Da, citesc mail-ul de pe tel. Da, am totul setat. Deci nu exista nici o problema la mine, ci la ei.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)