Bazar pentru Alex!!
Raspunsuri - Pagina 16
alex_andra spune:
ionik , masuratorile sunt cam asa:
Talie fusta - 70
Lungime -50, ea este oricum un picut mai lunga, pentru ca are chestia aia pe dedesubt, care nu stiu cum se cheama acum, am un lapsus
Lungime maieu - in fata, de la decolteu - 30
- sptae -45.
Dimensiunile pieptului nu sunt relevante, ca are sireturi la spate.
M-am uitat sa vad compozitia, dar nu am gasit nicio eticheta. Dar ti-am zis e un fel de satin.
Poza o s-o pun cam intr-o ora pe linkul pe care am pus si pozele cu produsele, o sa te anunt
Andra, mami de leoaica Eva (03.02.2009)
alex_andra spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ellinia Am o intrebare pentru alex_andra: blugii oferiti, cei marimea 30 sunt cam pentru ce greutate? Nu prea le am cu marimile la blugi . Si sunt doua perechi, am remarcat bine? |
Asa...deci...eu am 172cm si 65-66 kg, la pantaloni port 40-42, depinde de tesatura, daca sunt mai elastici port 40, daca sunt tari, port 42, iar blugii astia imi sunt buni, stramtuti, dar nu mici.
Blugii de la pozitia 15 : Talie 80- oricum talia vine pe la bazin, fund, am masurat exact unde se unesc picioarele - 100, lungime pe interior, de unde incepe un crac - 82-83.
Blugii de la pozitia 16, au in talie 3-5 cm mai putin. In rest aceleasi dimensiuni.
Acum, daca am mai gresit cu 1-2 cm....speri sa nu ma injuri.
ionik spune:
citat din mesajul lui alex_andra ionik , masuratorile sunt cam asa: Talie fusta - 70 Lungime -50, ea este oricum un picut mai lunga, pentru ca are chestia aia pe dedesubt, care nu stiu cum se cheama acum, am un lapsus Lungime maieu - in fata, de la decolteu - 30 - sptae -45. Dimensiunile pieptului nu sunt relevante, ca are sireturi la spate. M-am uitat sa vad compozitia, dar nu am gasit nicio eticheta. Dar ti-am zis e un fel de satin. Poza o s-o pun cam intr-o ora pe linkul pe care am pus si pozele cu produsele, o sa te anunt Andra, mami de leoaica Eva (03.02.2009) |
corsetul,adik maieutul,are vreun fermoar ceva sau este fix?