Vrem doar note bune!E gresit?

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lara_c spune:

Citat:
citat din mesajul lui happiness
.La romana,de exemplu,scrie perfect dupa dictare,a inteles si cand se pune virgula,semnul intrebarii etc,dar uneori cand transcrie de pe tabla/fisa scrie Ana cu a mic si apoi A mare pe deasupra,ceea ce fireste ca ii aduce -FB,cu toate ca s-a corectat singura.

Nu pot sa cred ca in Romania inca mai sunt profesori care asa privesc problema si parinti care se streseaza pt o astfel de neatentie, culmea si corectata de copil!
Dragi mame treziti-va, sunt oameni cu 2 facultati someri sau care vand in piata.
Nu conteaza cu ce litera scrie Ana, nu conteaza ca a luat -FB ci conteaza ce stie sa faca cand va fi mare.Pe ce se va axa.
Da, scoala e f importanta.E important sa iti extragi informatiile de care ai nevoie si pe care le vei folosii mai tarziu si in rest orice informatie e buna pt cultura generala dar fara pretentii de FB /10/A/ pe linie.Si asa programa romaneasca e varza , de cel putin 50% nu ai nevoie decat , cum spuneam, asa, pt cultura generala.
Si pana sunt suficient de mari sa decida cam ce vor face cu viata lor, nu mi se pare ok sa ii stresati sau sa va stresati pt o litera si aia corectata.
De ce copiii romani sunt stresati asa in timp ce in alte tari se invata prin joc /prin captarea interesului copilului si in general toti copiii se duc de drag la scoala fara frica de note proaste/dictari/extemporale batai acasa pt note proaste.
Si culmea cand ei termina o facultate nu vand in piata...

Va spun asta din experienta proprie.Cand eram copil am facut scoala si in Romania si in strainatate.Nu exista comparatie.
Greu m-am mai readaptat dupa 2 ani la intoarcerea in Romania .De atunci au trecut vreo 17 ani si vad ca nimic nu s-a schimbat...

Errie's mummy

Hawaii MexicoUS*Europe_and US * Wedding * ErinnKendall*KUALA LUMPUR * Bangladesh_Singapore_Bali

Mergi la inceput