posibil extrauterina?

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns violetan spune:

Miadi, nu sunt medic, deci nu pot avea o parere prea pertinenta. Ce iti por spune din experienta mea personala cu SEU, ca la mine nu s-a vazut in uter, adica nu s-a vazut nicaieri. Beta hcg a scazut la 48 de ore, deci era clar in regresie. Si mie mi-a fost recomandat methothrexate cu care de altfel s-a si remis.
Iti tin pumnii sa iasa bine, multa sanatate!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Daca sarcina a fot vazuta intrauterin i acum nu mai este, din moment ce spui ca ai avut sangerare cu cheaguri, sau doar sangerare, evident ca a fost un avort spontan.
Nu se poate muta sarcina dintr-o parte in alta.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alice12 spune:

Miadi,