Rugaciune colectiva pentru a avea un copil (47)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pogonici1977 spune:

buna dimineata dragelor mele fete de suflet...uf cum sa fi pe pagina 2...rusinicaaaaaaaa


hai..ca vb dupa ce venim de la slujba

mai devreme sau mai tarziu..minunea va aparea si pe strada mea

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns caciantoni spune:

SLAVIT SA FIE DOMNUL!

draguelor si cipicah ... sinaxarul de azi....

http://www.calendar-ortodox.ro/luna/octombrie/octombrie04.htm


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns caciantoni spune:

Care e sensul poruncii lui Hristos: „IUBITI PE VRAJMASII VOSTRI”?

(in: “Viata si învatatura staretului Siluan Athonitul de arhimandritul Sofronie“, Editura Deisis, Sibiu, 1999).


“Cei ce-l urasc pe fratele lor si-l resping duc o existenta amputata si mutilata. N-au cunoscut pe adevaratul Dumnezeu Care e Iubire ce îmbratiseaz#259; toate, si n-au gasit calea ce duce spre El”.

Despre iubirea de vrajmasi

“Orice sistem rationalist îsi are propria structura logica, dialectica sa interna; de asemenea, lumea duhovniceasca are si ea – ca sa ne exprimam în mod conventional – structura si dialectica proprie. Dar experienta duhovniceasca are o dialectica cu totul deosebita si care nu coincide cu demersul obisnuit al gândirii.

Astfel spiritelor rationaliste le-ar putea parea ciudat faptul ca fericitul staret vede în iubirea de vrajmasi criteriul adevaratei credinte, al adevaratei comuniuni cu Dumnezeu, semnul autenticei lucrari a harului.

In ciuda dorintei de a fi cât mai scurt cu putinta si de a evita tot ce e de prisos, câteva cuvinte de explicatie mi se par totusi necesare.

Omul traieste în nadejdea de a primi în veacul viitor darul asemanarii cu Dumnezeu si al fericirii desavârsite; aici el nu cunoaste decât „pârga” sau „arvuna” acestei stari viitoare. In limitele experientei sale pamântesti, omul îmbracat în trup poate ramâne în momentul rugaciunii în Dumnezeu psstrând în acelasi timp amintirea lumii; dar când ramâne în Dumnezeu mai deplin, atunci „lumea e uitata“, asa cum omul alipit cu totul de lume uita de Dumnezeu.

Dar daca uitam de lume, atunci când atingem starea unei totale cufundari în Dumnezeu, cum am mai putea vorbi de iubirea de vrajmasi ca despre criteriul adevaratei comuniuni cu Dumnezeu? Când uita lumea, omul nu se mai gândeste nici la prietenii, nici la vrajmasii sai.

Prin Fiinta sau Esenta Sa Dumnezeu este mai presus de lume, transcendent lumii. Dar prin lucrarea sau actul Sau El ramâne în lume, e imanent lumii. Absoluta transcendenta a Fiintei divine nu e nicidecum afectata de neîncetata Sa actiune sau lucrare în lume. Dar omul îmbracat în trup si care traieste pe pamânt n-are în el o asemenea desavârsire; deci atunci când e cu totul cufundat în Dumnezeu, cu toate puterile mintii si inimii sale, el pierde orice constiinta a lumii. De aici nu trebuie dedus cs totala cufundare in Dumnezeu ar fi lipsita de leg#259;tura cu iubirea fata de vrajmasi. Staretul afirma, dimpotriva, ca una e strâns legalta de cealalta.

La aratarea lui Hristos, staretul ajunsese la o astfel de treapta a cunoasterii care exclude orice îndoiala sau ezitare. El afirma categoric ca cine iubeste pe Dumnezeu prin Duhul Sfânt va iubi deopotriva întreaga creatie a lui Dumnezeu si, înainte de toate, omul. Socotea aceasta iubire drept un dar al Duhului Sfânt. O primea ca pe o putere venita de sus. Si, invers, cunostea si cufundarea totala în Dumnezeu ce purcede dintr-o iubire de aproapele iscata de har.

Vorbind de vrajmasi, staretul folosea limbajul mediului sau într-o epoca în care se vorbea si se scria mult despre „dusmanii credintei” [ateii bolsevici]. El însusi nu-i împartea pe oameni în prieteni si dusmani, ci în cei care-L cunosteau pe Dumnezeu si cei ce nu-L cunosteau. Am putea de aceea presupune ca, daca împrejurarile istorice ar fi fost diferite, staretul ar fi exprimat astfel, ceea ce de altfel i s-a întâmplat de mai multe ori atunci când vorbea despre iubirea pentru om în general, adica pentru toti oamenii, pentru cei ce fac binele, ca si pentru cei ce fac raul. Dupa parerea sa, acest lucru îl face pe om asemenea lui Hristos Care „Si-a întins bratele Sale pe cruce” ca sa strânga la Sine pe toti oamenii.

Care e sensul poruncii lui Hristos: „Iubiti pe vrajmasii vostri”? De ce a zis Domnul ca aceia care vor pazi poruncile Lui vor sti de unde vine învatatura Sa (In 7, 17)? Cum întelegea staretul acest lucru?

Dumnezeu este Iubire, Iubirea absoluta, care in revarsarea sa covârsitoare îmbratiseaza întreaga creatie. Pâna si în iad Dumnezeu e prezent ca iubire. Dând omului pe masura capacitatii sale cunoasterea reala a acestei iubiri, Duhul Sfânt îi descopera în acelasi timp calea care duce spre plinatatea existentei.

Cei care au ajuns la împaratia cerurilor si care ramân cu Dumnezeu vad în Duhul Sfânt toate adâncurile iadului, caci în întreaga existenta nu exista loc în care Dumnezeu sa nu fie de fata. „Tot cerul sfintilor vietuieste prin Duhul Sfânt si nimic din ceea ce este în lumea întreaga nu e ascuns Duhului Sfânt“. „Dumnezeu e Iubire, si în sfinti Duhul Sfânt e Iubire”. Ramânând în ceruri, sfintii vad iadul si-l îmbratiseaz#259; si pe acesta în iubirea lor.

Cei ce-l urasc pe fratele lor si-l resping duc o existenta amputata si mutilata. N-au cunoscut pe adevaratul Dumnezeu Care e Iubire ce îmbratiseaza toate, si n-au gasit calea ce duce spre El.

Omul nu poate ramâne în acelasi timp cu totul în Dumnezeu si cu totul în lume. Asadar, el nu poate sa-si dea seama daca contemplatia sa a fost autentica sau, din contra, imaginara, decât numai dupa ce se „întoarce” la amintirea si simtirea lumii. Daca, insista staretul, dupa o stare duhovniceasca socotita drept o contemplatie dumnezeiasca sau o comuniune cu Dumnezeu, nu avem iubire pentru vrajmasi si, prin urmare, pentru întreaga creatie, e un semn sigur ca aceasta contemplatie n-a fost autentica, altfel spus n-a fost o adevarata comuniune cu Dumnezeu.

Omul poate fi „rapit” în stare de contemplatie înainte sa-si dea seama de acest lucru. In stare de extaz, chiar atunci când acesta nu vine de la Dumnezeu, omul nu poate întelege ce i se întâmpla. Daca însa, dupa „întoarcerea” la constiinta obisnuita, în suflet ramâne ca rod al contemplatiei un sentiment de mândrie si indiferenta pentru soarta lumii si a oamenilor, atunci fara nici o îndoiala aceasta contemplatie a fost falsa. Astfel, autenticitatea sau caracterul înselator al contemplatiei poate fi recunoscut dupa roadele sale.

Cele doua porunci ale lui Hristos - iubirea de Dumnezeu si iubirea de aproapele - sunt inseparabile. Daca credem ca vietuim în Dumnezeu si ca-L iubim pe Dumnezeu urându-l în acelasi timp pe fratele nostru, ne înselam si ne gasim în ratacire. Astfel, cea de-a doua porunca ne îngaduie sa verificam masura în care traim cu adevarat în Dumnezeu.

Despre calea Bisericii
„Duhul Sfânt a facut cunoscute Bisericii noastre tainele lui Dumnezeu si ea este tare prin cugetul sau sfânt si prin rabdarea ei”, spunea staretul.

Taina dumnezeiasca pe care Biserica o cunoaste prin Duhul Sfânt e iubirea lui Hristos.

Cugetul sfânt al Bisericii este „ca toti sa se mântuiasca“. Iar calea pe care o urmeaza Biserica pentru atingerea acestui sfânt scop e rabdarea, adica jertfelnicia.

Propovaduind în lume iubirea lui Hristos, Biserica îi cheama pe toti oamenii la plinatatea vietii dumnezeiesti, dar oamenii nu înteleg aceasta chemare si o resping. Chemând pe toti oamenii sa pazeasca porunca lui Hristos: „Iubiti pe vrajmasii vostri“, Biserica se aseaza între toate fortele aflate in lupta. Furia care însufleteste aceste forte se întoarce în chip firesc împotriva Bisericii care se aseaza în drumul lor. Dar în împlinirea lucrarii lui Hristos pe pamânt, mântuirea lumii întregii, Biserica ia asupra sa în mod constient povara furiei generale, asa cum Hristos a luat asupra Sa pacatele lumii. Si daca în aceasta lume a pacatului Hristos a fost prigonit si a trebuit sa patimeasca, tot asa va fi inevitabil ca si adevarata Biserica a lui Hristos sa fie persecutata si sa sufere. Domnul însusi si Apostolii au vorbit despre aceasta lege duhovniceasca a vietii în Hristos; dumnezeiescul Pavel a formulat-o într-un mod categoric spunând:

„Toti cei ce vor voi sa traiasca cucernic în Iisus Hristos vor fi prigoniti” (2 Tim 3,12).

Asa a fost si va fi întotdeauna si pretutindeni în lumea întreaga de când exista pacatul.

„Fericiti facatorii de pace, caci aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema” (Mt 5, 6). Prin aceste cuvinte Domnul spune ca aceia care propovaduiesc pacea Evangheliei vor fi asemenea Lui, Fiul Unic al lui Dumnezeu. Vor fi asemenea Lui în toate, nu numai în Slava si în învierea Lui, dar si în înjosirea si moartea Sa. Scriptura vorbeste mult de aceasta. De aceea, toti cei ce propovaduiesc cu adevarat pacea lui Hristos nu trebuie sa uite niciodata Golgota.

Si toate acestea numai din pricina cuvântului: „Iubiti pe vrajmasii vostri”. „Cautati sa Ma ucideti pe Mine, caci cuvântul Meu nu este întru voi” (In 8, 37), a spus Domnul iudeilor. Biserica propovaduieste acelasi cuvânt: „Iubiti pe vrajmasii vostri”, dar lumea nu poate suferi acest cuvânt. De aceea, dintotdeauna, lumea pacatului a prigonit adevarata Biserica si o va prigoni, i-a omorât pe slujitorii ei si ii va omorî în continuare.

In întâlnirile mele cu fericitul staret n-am avut niciodata nici cea mai mica îndoiala ca vorbele sale erau „cuvintele vietii vesnice” pe care le auzise de sus si ca nu prin „basme mestesugit închipuite” a învatat acest adevar pe care l-a marturisit prin întreaga sa viata. Multi oameni sunt în stare sa vorbeasca cu usurinta despre iubirea lui Hristos, dar faptele lor sunt un scandal pentru lume, si de aceea cuvintele lor sunt lipsite de putere f#259;c#259;toare de viata.

Viata staretului pe care am observat-o îndeaproape timp de multi ani, si pe care încerc sa o descriu acum, era un efort ascetic atât de mare si maret, încât nu exista cuvinte care sa-mi poata exprima admiratia. In acelasi timp, aceasta viata era atât de simpla, atât de fireasca si de smerita cu adevarat, încât orice expresie, oricât de putin cautata sau emfatica, ar introduce un element strain. De aceea mi-e atât de greu sa vorbesc despre ea.

Sunt oameni incapabili sa sesizeze adevaratul sens ce se ascunde în spatele unui cuvânt simplu; altora, din contra, li se raneste auzul atunci când aud notele false produse de cuvinte pretentioase. Pentru multi oameni, cuvântul sfânt si curat al staretului nu e din nefericire usor de înteles, tocmai din pricina simplitatii lui; de aceea îmi îngadui sa-l însotesc cu acest comentariu al meu, crezând – poate pe nedrept – ca astfel îi voi putea ajuta pe cei obisnuiti cu alte moduri de viata si de exprimare sa-l înteleaga pe staretul nostru.

Sa luam, de exemplu, acest scurt sfat al staretului:

„Ce trebuie sa facem pentru a avea pacea în suflet si în trup? Pentru aceasta trebuie sa iubim pe toti oamenii ca pe noi însine si sa fim gata sa murim în tot ceasul”.

In general, gândul unei morti iminente umple sufletul omului de tulburare si de spaima, uneori chiar de disperare, pâna acolo încât mâhnirea sufletului îmbolnaveste chiar si trupul. Atunci cum poate staretul spune ca, daca suntem necontenit gata sa murim si daca iubim pe toti oamenii, acest lucru umple de pace nu numai sufletul, dar si trupul nostru? Ciudata si neînteleasa învatatura!

Vorbind aici de pacea în suflet si în trup, staretul are în vedere testarea duhovniceasca în care lucrarea harului se comunica în chip sensibil nu numai sufletului, ci si trupului. Desigur, în cazul de fata el vorbeste de un har mai mic decât cel pe care-l traise la aratarea Domnului. Aici harul care-i napadise sufletul si trupul a fost atât de puternic, încât însusi trupul simtise limpede prezenta lui. Blândetea Duhului Sfânt a trezit chiar si în trup o iubire atât de aprinsa pentru Hristos, încât si el voia sa patimeasca pentru Domnul”.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ALRAK spune:

Doamne Ajuta!

N-am mai scris de cateva zile, sunt foarte trista si sufletul imi plange.
Livsy multumesc pentru gandurile bune si pentru faptul ca esti aproape de mine.
Anadomnica multumesc mult pentru cuvintele frumoase.
Am analizat problema pe care eu o am cu medici din Romania si din afara tarii.
A fost pentru prima data cand am primit acelasi raspuns de la ei.
Trompele pot fii desfundate , cu instilatii sau chirurgical, insa ele nu vor mai avea functionalitatea de dinainte.
In cazul unei sarcini exista riscul, peste 90% din cazuri sa fie extrauterina, pentru ca o trompa desfundata nu mai are "fluxul si refluxul" prin care ovulul fecundat sa poata sa fie adus din nou in uter.
Nu pot risca o sarcina extrauterina. Apoi o trompa desfundata, in timpul sarcinii poate "alimenta" uterul cu lichid toxic, care ucide embrionul. Asa ca singura varianta, cu sanse de reusita este FIV-ul. Insa sansele prin FIV sunt foarte mici, dovada este ca am deja 3 nereusite.
Voi merge mai departe si cum o sa fie voia lui Dumnezeu.
si sa ai o nastere usoara
cami succes la teza

pentru toti cei aflati in suferinta trupeasca sau sufleteasca

tuturor si o zi linistita si luminata

Doamne Ajuta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cami_antonia spune:

doamne fetele

ce este linistea asta pe aici?
toata lumea a amutit?
nu am putut intra pe zi ca sunt doar cu fata care e racita si imi ocupa toata ziua ..
e minunat sa stau iar cu ea zi lumina ... ma umplae de energie si ma agita in acelasi timp

doamne ajuta!

SPUNETI O RUGACIUNE PENTRU ALINA - operata pe creier SI ADRIAN - sa aibe puetere sa o ingrijeasca
Camelia Costea: DOAMNE AJUTA!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cami_antonia spune:

hei

unde ati disparut?
eu cred ca voi merge cu fata la spital ca tuseste urat rau

SPUNETI O RUGACIUNE PENTRU ALINA - operata pe creier SI ADRIAN - sa aibe puetere sa o ingrijeasca
Camelia Costea: DOAMNE AJUTA!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jasmine30 spune:

Cami, incercati pt Alina si link-ul asta al unei clinici din Germania, poate va ajuta:
http://neuro2.med.uni-magdeburg.de/stereotaxie/en/kontakt.php

sau contactati-i la datele acestea de contact:
Secretary
Jacqueline Lemme

Tel: +49 (0391) 67-14487
Fax: +49 (0391) 67-14474
Mail: Jacqueline.Lemme@med.ovgu.de
Department of Stereotactic Neurosurgery

University Hospital Magdeburg A.ö.R
Leipziger Straße 44, Magdeburg, Germany

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioanact spune:


Doamne Ajuta!

cami antonia sunt eu aici ..
Ma bucur tare mult pt Alina si Adrian ca au reusit sa se casatoreasca, sa o ajute Dumnezeu sa se vindece de boala pe care o are, ca sa poata fi fericita alaturi de sotul ei.
Imi pare rau de Antonia, ca tuseste..
Nu poti sa mergi cu ea la Dr de fam, sa o consulte si eventual sa iti dea tratament? (ca sa nu m ajungi la spital)
Insanatosire grabnica ii doresc Antoniei.

Va postez si www.calendar-ortodox.ro/luna/octombrie/octombrie05.htm" target="_blank"> Sinaxarul de azi.

ALBUM
POZE RECENTE
Ioana creste mare

Cum creste bebe Justin(a)

ALINA de IOANA (11 Ianuarie 2008) + 12+ - JUSTIN/JUSTINA
DOAMNE AJUTA-NE, sa ne nastem sanatosi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jasmine30 spune:

Cami, rascolind netul am mai gasit un contact al unui medic din echipa directorului spitalului de neurochirurgie din Hanovra, la care s-a mai operat si o romanca cu tumora la sinusuri cu extensie la creier:

Nume: Dr. Otto Bundscuh
Tel: 0511-27092212
Fax: 0511-27092706
Mail: bundschuh@ini-hannover.de

si mai am un contact al unei secretare de acolo:Susanne Lobe, mail lobe@ini-hannover.de.

Mai cautati si voi pe net de directorul spitalului din Hanovra, pe care il cheama Majud Samii ca se pare ca tipul e super tare pe chirurgie oncologica pe creier, poate dati chiar de contactul lui.

Scuze fetele ca am deviat de la subiect, dar sper sa ma ma iertati pt ca este pt ajutorul Alinei.

Cu drag,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anadomnica spune:

Citat:
citat din mesajul lui ALRAK

Doamne Ajuta!

N-am mai scris de cateva zile, sunt foarte trista si sufletul imi plange.
Livsy multumesc pentru gandurile bune si pentru faptul ca esti aproape de mine.
Anadomnica multumesc mult pentru cuvintele frumoase.
Am analizat problema pe care eu o am cu medici din Romania si din afara tarii.
A fost pentru prima data cand am primit acelasi raspuns de la ei.
Trompele pot fii desfundate , cu instilatii sau chirurgical, insa ele nu vor mai avea functionalitatea de dinainte.
In cazul unei sarcini exista riscul, peste 90% din cazuri sa fie extrauterina, pentru ca o trompa desfundata nu mai are "fluxul si refluxul" prin care ovulul fecundat sa poata sa fie adus din nou in uter.
Nu pot risca o sarcina extrauterina. Apoi o trompa desfundata, in timpul sarcinii poate "alimenta" uterul cu lichid toxic, care ucide embrionul. Asa ca singura varianta, cu sanse de reusita este FIV-ul. Insa sansele prin FIV sunt foarte mici, dovada este ca am deja 3 nereusite.
Voi merge mai departe si cum o sa fie voia lui Dumnezeu.
si sa ai o nastere usoara
cami succes la teza

pentru toti cei aflati in suferinta trupeasca sau sufleteasca

tuturor si o zi linistita si luminata

Doamne Ajuta!

imi pare rau ca asa stau lucrurile. Inteleg ca e greu, Domnul sa va binecuvinteze si sa va daruiasca pruncii pe care vi-i doriti asa cum va randui El, fie natural - caci peste toate exista si minuni, fie prin FIV fie prin adoptie. Doamne ajuta!

Doamne ajuta!
36+ Maria
Mami si tati te iubesc si te asteapta!
Creste bebe!!!

Mergi la inceput