Aparitii Live, Concerte, Turnee, Emisiuni

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

Monte Carlo's Awards

Michael Jackson feat Boyz II Men

www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ" target="_blank">"Let Sadness see what Happy does
www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=related" target="_blank">Let Happy be where Sadness was till now..."
www.youtube.com/watch?v=sHFCt1VKkHY&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=8R0OfbzOVOM" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=kvAFp6bgv4s&feature=video_response" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=7XZGJiY2a3o" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Medy6 spune:

BeLIEve

Mergi la inceput

Michael Jackson-Grammy Awards 1986-We Are The World

www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ" target="_blank">"Let Sadness see what Happy does
www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=related" target="_blank">Let Happy be where Sadness was till now..."
www.youtube.com/watch?v=sHFCt1VKkHY&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=8R0OfbzOVOM" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=kvAFp6bgv4s&feature=video_response" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=7XZGJiY2a3o" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Kuala Lumpur

Munchen

Mergi la inceput

Heal The World - Live At Bill Clinton's Gala 1992

Mergi la inceput

SuperBowl Show 1993

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_n spune:

Smile, what's the use of crying/You'll find that life is still worthwhile/If you just smile (Smile - Michael Jackson)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput