Cum sa nu "iei plasa" cand angajezi o bona?
Raspunsuri - Pagina 2
natynic spune:
Ancuta, sunt medic
. In plus, eu insami am psoriazis, asa ca inteleg perfect ce vrei sa spui. Deci stiu din ambele parti ale baricadei ce boli reprezinta o problema la o bona si ce boli nu.
Am apelat intre timp la o agentie, am fost, am vizionat 3 persoane dintre care una chiar mi-a placut. A ramas sa mai vad, mai am si doua recomandari de la cunostinte dintre care pe una am vazut-o...dar mi-a cam ramas sufletul la acea doamna. Ce credeti, in chestiunea asta se poate alege ascultandu-ti inima?....
Naty
mamica
Iuliei Elena-esenta tare in sticluta mica (30.01.2008)
DA-I DOAMNE MINUNII MELE SANATATE, MINTE SI NOROC!
AYSHA 2 spune:
eu mi-am ascultat inima de 2 ori: o sdata am dat-o in bara rau rau de tot adoua oara a iesit atat de bine incat suntem de 2 anu impreuna si mai vrem...
Burtocika spune:
Eu te sfatuiesc sa iti asculti intotdeauna inima, sau cum ii zic eu "intuitia". Adica numai daca stii ca in general nu dai gres ...
Eu am in general ochi buni la oameni, ii cam ghicesc din prima. Sa zicem cam in 90 % din cazuri.
Chestia cu analizele si cazierul ... teoretic aveti dreptate, dar practic eu toate interviurile pt bone pe care le-am avut nu am cerut asa ceva. Pentru ca analizele se pot falsifica (si chiar daca sunt reale, nu-mi garanteaza nimeni ca dupa ce a facut analizele nu s-a dus acasa si a mancat fructe nespalate sau si-a pupat pisica-n bot, deci oricand se poate imbolnavi). Iar cazier, chiar daca nu are, nu-i obligatoriu sa fie cinstita. Poate familiile la care a fost nu au facut plangere, poate nu fura, dar are alte metehne.
Iar sa te duci in vizita la ea acasa ... ar fi sugestiv si relevant, e bine sa vezi cum locuieste si ce fel de familie are. DAR nu e intotdeauna usor sa te inviti in casa omului. Eu cel putin n-am putut s-o fac, mi s-a parut ciudat si un pic invaziv. E drept ca femeile pe care le-am vazut cred ca s-ar fi uitat ciudat la mine daca le-as fi cerut asta ...