Filme, documentare, interviuri cu si despre M.J.

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

Un film documentar cu Michael in timpul turneului BAD-Japonia 1987.(in japoneza bineinteles )

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Daca s-a mai pus, scuze, dar eu nu le-am vazut pina acum (partea intii, sint mai multe episoade, eu sint la 5 acum):

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Life is just what happens to you, while you're busy making other plans. (John Lennon)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Nu stiu daca s-au mai pus, dar parca nu le-am vazut. Cel putin eu nu le-am vazut pina acum, vi le pun si voua:

Si asta:

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Life is just what happens to you, while you're busy making other plans. (John Lennon)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Michael Jackson's favourite Hobby - Drawing

Mergi la inceput

Sylvia Chase interviews the Jacksons for the ABC 20/20 Show during the Destiny Tour - January 1980.

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Interview at Dinah Shore Show- 1976

Mergi la inceput

Michael Jackson And The Jackson Family Interview 1975

Mergi la inceput

Prince Michael Jackson playing chess with his father

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Medy6 spune:

Mergi la inceput

Mergi la inceput