salutare la toata lumea! deschid acest subiect pt. ca probabil exista cazuri de mamici care nu au carte de munca si au probleme cu asigurarile sociale.
nu sunt inca mamica, dar nu am carte de munca[bang! nu vreau sa plec de la acest loc de munca, pt. ca sunt bine platita. v-as cere sfatul: ce sa fac, unde sa platesc asigurarile sociale si pe cele de sanatate? cum se procedeaza? am incercat sa trec pe cartea de munca a sotului, dar nu se poate. ce solutie am? sa incerc asigurarile private?
mai am o nelamurire: ce e cu impozitul de 25% pt. toata lumea? ma puteti lamuri, chiar daca nu se aplica in cazul meu?
va multumesc frumos si astept vesti.
Fiind angajata fara carte de munca, din perspectiva legii este ca si cand nu ai fi angajata. Prin urmare, poti sa inchei un contract de asigurare cu Casa de pensii teritoriala, in temeiul art.5 alin.(2) din Legea 19/2000, astfel cum a fost modificat prin OUG nr.9/2003.
Referitor la impozitul pe profit, este vorba de proiectul Codului fiscal, care prevede impozitul unic, dar nu a intrat inca in vigoare.