Ghiocei de Martie-Aprilie 2009*(44)*
Raspunsuri - Pagina 9
simina_kin spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ank si bb si asa stiam si eu, ca trebuie facuta cat mai devreme, in jur de 6 luni, caci dupa cresc sansele sa nu fie o reusita deplina si cu cat copilul e mai mare sa trebuiasca inca una sau 2 sau chiar 3 reinterventii pentru a se rezolva. sfatul meu e sa nu amanati fetelor, mai ales tu olishka, ca vad ca te-au confuzat stirile, stiu ca sunt medici care spun ca dupa un an, am intalnit si niste parinti care stateau linistiti ca la 3 ani vor opera copilul . va spun din proprie experienta cu un copil amant si chinuit ca am regretat mereu ca nu am operat-o de cand mi-a zis primul medic de posibilitatea operatiei si am crezut ca e mai usor cu masajul si cu picaturi de oki si ca se va rezolva de la sine. va pup si va dau link-ul de la filmuletele cu maimutele mele sa va delectati putin. http://www.livevideo.com/video/channah album poze ank, mamica de karina (28 decembrie 2005) & arald (2 aprilie 2009) |
Si sora mea a umblat prin spitale cu nepotul..de nu mai speram noi sa-i razolve ochisorul.....
Nu l-a operat cand era bebe de frica/mila si mai tarziu nu le-a reusit
Abia la 4 ani s-a rezolvat problema in Spania.....i-au desfundat ambele canale lacrimale si i-au pus 2 tubulete de silicon care erau precum acele firicele de plastic care prinde o eticheta de haina..da mult mai subtiri......si ne-au zis (ca eram si eu in Spania atunci in vacanta) sa le tina o per de....si sa-l duca iar la consult, dar tubuletele i-au cazut singure...si copilul s-a refacut minunat
Daca o sa nbe intalnim in parc o sa va aduc poze cu prichindelul la un an..sa vedeti ce ochisori rosii avea mereu...si poza de acum..este un copil normal..si sunt mandra de el si-l iubesc de nu mai pot!
25+ cu Maya Andreea
bebe
www.youtube.com/watch?v=TBPTDO-GMV0" target="_blank">Pentru sotul meu! TE IUBESC!!
simina_kin spune: