Protejeaza-ti inima/senioare cu greutate>50kg(12)
Raspunsuri - Pagina 13
Libra spune:
Buna dimineata si pupici, mai intai pt. harnicutele Amy, Guze si Menics.
Azi ma simt mai bine, mai ales ca sunt in concediu medical. Ciudat mi se pare ca in ultima vreme tot intru din greseala la Odisee... ce-o fi insemnand asta.
Nico, n-am alta treaba decat sa merg la proba la croitoreasa, mai ales ca luni am fost in Bucuresti la o firma care face pantofi de comanda si am dus material ca sa-mi faca si pantofi tot din tafta verde. ;) Mi-am mai propus azi sa merg pana la Neamt la o manastire care imi place f. mult si unde am un duhovnic (stati asa, nu conduc eu) sau poate doar pana la Voronet sa ducem o cumatra care a nascut pe 21.
Manu, nu te grabi, poate se trezeste D. si o luati de la capat? Si chiar daca nu, trebuie o perioada de cateva luni sa te "vindeci", sa uiti...
Mona,nu cumva era momentul pt. un test? Daca ai emotii te tinem noi de manuta!
O zi minunata Galli, Lumy, Ancuta, Ada, Sorinake etc.
_
blue_flower spune:
Neata la toate fetele,
Eu am venit la munca. Mi-am facut o cafea mica-mica, sunt moarta de somn. Iar m-am trezit la 6 dim si nu am mai adormit. Of....
o zi usoara la toate, indiferent ce faceti.
Libra spune:
Blue , ce bine ca mai treci pe la noi sa ne amintesti ca SE POATE! O zi frumoasa si plina de bucurii!
_
guzelnico spune:
Floricica albastra, de ce nu dormi? Iti este cald? Seara la ce ora te bagi in patut?
guzelnico spune:
Galli, help me! Am deschis capitol nou la jocul TOMANAP dar nu reusesc sa dau link catre capitolul nou. Am citit in pagina ta de deschidere cum se procedeaza dar nu am reusit.
Mona40 spune:
Neata fete cucuiete...
Sunt si eu pe aici...
Eu caut de zor pe net sa inchiriem o masinutza pe cand vine soata