Dentisti romani in Emirate (Abu Dhabi)

Dentisti romani in Emirate (Abu Dhabi) | Autor: phoebegreen

Link direct la acest mesaj

Buna seara,

as vrea sa va rog, daca stiti si aveti timp sa-mi raspundeti, daca stie cineva, care e procedura pentru un dentist sa poata lucra in uae. trebuie date ceva examene de diferenta/ echivalare? cat dureaza procedura? se gasesc usor locuri de munca in domeniul medical? trebuie sa te "invite" un spital/clinica sau poti sa te inregistrezi si ca independent? regulile sunt la fel pentru toate emiratele sau sunt diferite de la emirat la emirat?

este cineva in domeniu? sau cunoasteti vreun medic roman care lucreaza in sistemul uae?

am multe intrebari, caci eu sunt medic dentist si as vrea sa ma duc sa lucrez in abu dhabi. am tot cautat pe net raspunsuri, dar nu gasesc nicio explicatie clara. mi-ar prinde tare bine sa vorbesc cu un roman.

din nefericire (pentru UAE), sunt nemaritata :) stiu ca femeile nemaritate nu sunt privite cu ochi prea buni, cel putin la viza turistica. poate in ceea ce priveste un job nu are importanta.

multumesc de raspunsuri,
phoebe

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns maru spune:

eu stiu medic NPI femeie, divortata care a lucrat ani buni in emirate fara nici o problema.
cum a ajuns? a mers la conferinte si congrese, la unele a prezentat lucrari, astia din emirate au vazut-o si i-au facut oferta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Annie80 spune:

eu stiu un dentist in Dubai, roman, si ma chinui sa il gasesc, profeseaza aici, dar nu am cum sa-l gasesc....

incearca aici http://www.moh.gov.ae/en/Page_1043.aspx

din nefericire (pentru UAE), sunt nemaritata :) stiu ca femeile nemaritate nu sunt privite cu ochi prea buni total gresit

------------------------
Someone's pleasure is another's pain!
Alergic at stupidity.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ache spune:

Ca medic nu ai nici o problema sa obtii viza de munca, maritata sau nu.