Mamici de zmeurici de iulie-august 2009 (53)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pooh spune:

Moni,mie mi_a dat Molnar nr. de telefon a unui dr. care se ocupa de recoltare....exact asa a zis ca si dr. al tau,ca daca sunt complicatii,hemoragii,etc.,el nu are timp sa se ocupe de recoltare.Din cate am inteles,sunt mai multi medici rezidenti care se ocupa de celule si sunt platiti de firma.....Eu am vorbit cu dr. respectiv si m-a rugat sa-l sun cand se declanseaza travaliul,sa vina el sau sa trimita pe cineva.....daca vrei,iti dau nr. de telefon....Pooh,mami de Timea(15.06.05) si 35+AMR 5 Sapt.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monica2008 spune:

mai fetelor da ce spor aveti la scris,daca nu intru o zi gata sa terminat capitolul
GIOVA si mie imi place spanacul fff mult si il prepar exact ca tine si sotul il mananca cu oua ochiuri
eu hainutele le spal sap viitoare ca imi trimite si mami meu niste hainute si le pun si le spal pe toate si le si calc.trebuie sa ma apuc sa spal si perdelele din camera si sa sterg sifonierul,eu speram ca ne mutam in casa noua pana nasc,dar vad ca nici o sansa asa ca trebuie sa ma apuc de curatenie ca creca intro sap 2 nu mai reusesc nici sa ma misc si asa obosesc ca o babuta


monica mamica in devenire+35denis stefan
doamne ajutane sa avem bebici sanatosi
amr 5 sap

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danielle02 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Giova

am deschis cap. nou, dar am lasat pe altele sa posteze...
Danielle curat spanacul, il bag in apa fierbinte sa dea 2-3 clocote, il scurg si pe urma il toc.
Calesc putin de tot 2-3 catei de usturoi, pun o linguira de faina, mestec, dupa care pun spanacul, sare si lapte. Il las pe foc pana fierbe, sa se inchege putin de la faina si gata. Ouale le fac separat si le servesc alaturi de spanac. e mancarea preferata a lui Marco

_
Gio33+ si Marco(06.01.2006)
poze




pozici
vine BEBE 2
Ebonee (02.10.2007)