Unde reclam un magazin online din Anglia?

Unde reclam un magazin online din Anglia? | Autor: carola

Link direct la acest mesaj

Am comandat de pe akamuti.uk acum 1 luna. comanda nu a fost de valoare mare, dar nu am primit-o nici pana azi. incerc sa aflu de la ei numarul trimiterii dar nici un raspuns. unde pot reclama acest magazin? o autoritate, ceva la ei?

multumesc

www.flickr.com/photos/carola456/

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Nicaieri. Fa refuz la plata la banca si iti recuperezi banii. Asa am patit si eu cu boohoo din Anglia si cu laredoute din Franta si mi-am recuperat banii. Posibil ca ei sa-ti fi trimis coletul dar a "disparut" pe drum...

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carola spune:

nu stiu cat de posibil este, avand in vedere ca nu mi-au dat codul avizului de expeditie sa verific daca a intrat in tara coletul, iar link-ul pe care mi l-au dat ei sa verific nu functioneaza.

pot sa mai fac refuz avand in vedere ca a trecut 1 luna iar banii i-au luat deja?

www.flickr.com/photos/carola456/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki68 spune:

Sigur ca poti sa faci. Mergi la banca si cere sa completezi un formular pentru refuz de plata. Sa ai la tine comanda listata si confirmarea comenzii pe care trebuie sa le anexezi cererii.

cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

banca te poate lamuri. poti merge direct la banca dar risti sa dai peste cineva care habar nu are. mai bine dai telefon si vb direct cu un ofiter de chargeback.

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

am ceva care te poate ajuta, pe tine sau alte persoane pagubite, din corespondenta cu ING-ul:

Dupa analizarea situatiei descrise de dumneavoastra va informez ca
exista posibilitatea initierii unei dispute de refuz la plata in
incercarea de recuperarea a sumei in cauza (presupun ca faceti referire
la tranzactia in suma de 57.95 GBR din 29.11.2008).
Insa, ca si in cazul de mai demult, mentionat de dumneavoastra, avem
nevoie de cooperarea dumneavoastra pentru rezolvarea acestui caz.
Asadar o sa va expun conditiile (impuse de organizatia VISA) in care
poat fi contestate astfel de tranzactii si o sa va solicit sa faceti
urmatoarele demersuri si sa ne trimiteti urmatoarele documente:
1) Este necesara returnarea coletului primit si pastrarea dovezii
(documentului de expediere). De acest document avem nevoie.
2) Avem nevoie de acea confirmare a comenzii si lista produselor
comandate (pe care scrieti in mesaj ca o aveti)
3) Mai este necesar sa ne trimiteti documentul in care se specifica
continutul de fapt al coletului (factura care insotea coletul, lista
produselor sau orice alt document de acest fel)
4) Specificati in mesaj ca ati contactat comerciantul in vederea
rezolvarii situatiei, dar ca ei nu au raspuns. Bineinteles ca sunt
necesare si aceste mesaje.
In concluzie putem initia o disputa in situatia in care coletul va fi
returnat iar dumneavoastra ne furnizati documentele mentionate mai sus.
VISA mentioneaza ca initierea unei astfel de dispute poate avea loc dupa
un termen de 30 de zile de la data returnarii coletului (perioada in
care se presupune ca acel comerciant primeste coletul si are si timpul
necesar returnarii banilor). Dupa expirarea acestui termen in conditiile
in care avem toate documentele necesare vom initia disputa de refuz la
plata prin care vom incerca recuperarea banilor dumneavoastra.


Cu stima,........

Dar am avut si cazuri (mai multe) cand nu a venit NIMIC si tot cu refuz la plata am rezolvat. Eu am facut asta la ING si la BRD. Tu la ce banca ai cardul?


Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carola spune:

perfect! eu tot la ING il am.

se poate sa ii abordez si pe mail? imi este mai usor asa.

www.flickr.com/photos/carola456/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carola spune:

mi-au raspuns. cica imi dau o confirmare, a faptului ca mi-au trimis pachetul, intr-un alt mail alta data in alta zi. cica imi retrimit comanda daca nu am norocul sa imi ajunga. ha! ha!

www.flickr.com/photos/carola456/

Mergi la inceput