Butonul raporteaza la moderator
De citeva zile este scos din functziune dupa cite am observat!
De fapt cum functzioneaza acest buton?
Simpla apasare a"Raporteaza la moderator"duce implicit la sesizarea moderatorilor?Pentru ce este casutza aceea cu"Ajutatzi sa pastram un forum curat..."?Se tzine cont de ce se scrie acolo?
Ce-i care raporteaza moderatorilor li se da vreun raspuns la problema sesizata?Sau ramine doar la aprecierea moderatorilor!
Multzumesc pentru eventualele raspunsuri!
Dana
Raspunsuri
andacos spune:
Iata ce apare de cite ori accesez acest buton!
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e07'
The conversion of a char data type to a datetime data type resulted in an out-of-range datetime value.
/forum/ComplainToModerator.asp, line 123
Dana
Deianira spune:
Si eu am incercat sa raportez si mi-a aparut aceiasi eroare. Din fericire, acolo unde am vazut eu "magaria" s-au luat masuri.
hannen spune:
Citat: |
citat din mesajul lui andacos Sau ramine doar la aprecierea moderatorilor! |
Normal care moderator apreciaza dupa multe criterii,bineinteles foarte rar cele corecte.
Hannen mamica de trei printzese Amira Israa Inas
I want to tell the world... a Story
Occupation 101: Voice of the Silenced Majority
The Future`s So Bright I Gotta Wear Shades
rall spune:
Si eu am primit aceeasi eroare.
Am vrut sa raportez postul rasist de aici: http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=136695
admin spune:
Multumesc de mesaj. Problema va fi rezolvata vineri!
Multumim pentru intelegere...
O zi buna Echipa Desprecopii.com
andacos spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ADMIN Multumesc de mesaj. Problema va fi rezolvata vineri! Multumim pentru intelegere... O zi buna Echipa Desprecopii.com |
Multzumim pentru interventzia pe latura tehnica!
Cine ne raspunde si la celelalte intrebari?
Dana
admin spune:
Am rezolvat problema tehnica (va rog sa verificati si voi).
In ceea ce priveste raspunsul pe care il puteti astepta va pot spune urmatoarele:
- este la latitudinea moderatorului sa decida daca reclamatia se ia in considerare sau nu
- in momentul in care un moderator "inchide" un caz, numele lui este inregistrat in baza de date. Deci noi stim cine s-a ocupat de caz. In cazul in care nu primiti raspuns in timp de o saptamana la reclamatia dvs. aveti 2 solutii:
A. Sa trageti singuri/singure concluzia ca reclamatia nu a fost luata in considerare
B. Sa-mi trimiteti mie (ADMIN) un PM prin care sa ma intrebati care este statutul reclamatiei. In acest caz va rog sa specificati data reclamatiei si eventual mesajul cu pricina. Eu va voi raspunde care daca reclamatia a fost rezolvata si de catre care moderator.
Pe viitor o sa va puteti urmarii reclamatiile la profilul personal dar aceasta functionalitate trebuie implementata.
O zi buna Echipa Desprecopii.com
andacos spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ADMIN... In acest caz va rog sa specificati data reclamatiei si eventual mesajul cu pricina. Eu va voi raspunde care daca reclamatia a fost rezolvata si de catre care moderator. Pe viitor o sa va puteti urmarii reclamatiile la profilul personal dar aceasta functionalitate trebuie implementata. O zi buna Echipa Desprecopii.com |
Admin,multzumesc de raspuns!
Daca reclamatzia ar fi fost rezolvata de catre un moderator,nu vad rostul "inaintarii"ei mai departe!Sau doar daca nu sunt de acord cu decizia luata de moderator,dar atunci ajung deja la punctul a!
Ma rog sunt sigura ca sistemul asta se poate perfectiona,chiar nu-mi dau seama ce volum de raclamatzii se pot aduna intr-o zi,deci dorintza de a primi si raspuns personal in momentul in care reclami ar putea fi considerata depasita!
Vom vedea cum functzioneaza si dupa ce vom putea urmari la profil personal!
Acum am sa raportez mesajul Adminului la moderator sa vedem daca functzioneaza ...butonul!
Dana