Dialog cu medici: despre vitaminele pentru copii
Raspunsuri - Pagina 14
discordia spune:
multumesc din sufet pt raspuns si in speranta ca nu va stresez prea tare mai am si eu o nelamurire: fetita mea a facut intotdeauna vaccinarile cu intarziere de cate 2 luni- cel de 2 luni l-a facut la 4 luni, cel de la 4 luni la 6 luni etc, iar acum cel de 1 an il vom face la sfarsitul lunii cand ea va avea aproape 1 an si 2 luni. motivele pt aceste intarzieri sunt datorate medicului pediatru care sustine ca primeste cu intarziere vaccinurile, spre deosebire de ceilalti medici cu ale caror paciente-mamici am mai discutat. medicul pediatru m-a asigurat ca nu se intampla nimic daca vaccinam copilul cu intarziere, dar eu intreb atunci de ce au mai fost ele stabilite la anumite varste ale copilului daca oricum se pot face "oricand"? As intelege o intarziere de cateva zile, dar totusi 2 luni...
Dr.VHerdea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui discordia multumesc din sufet pt raspuns si in speranta ca nu va stresez prea tare mai am si eu o nelamurire: fetita mea a facut intotdeauna vaccinarile cu intarziere de cate 2 luni- cel de 2 luni l-a facut la 4 luni, cel de la 4 luni la 6 luni etc, iar acum cel de 1 an il vom face la sfarsitul lunii cand ea va avea aproape 1 an si 2 luni. motivele pt aceste intarzieri sunt datorate medicului pediatru care sustine ca primeste cu intarziere vaccinurile, spre deosebire de ceilalti medici cu ale caror paciente-mamici am mai discutat. medicul pediatru m-a asigurat ca nu se intampla nimic daca vaccinam copilul cu intarziere, dar eu intreb atunci de ce au mai fost ele stabilite la anumite varste ale copilului daca oricum se pot face "oricand"? As intelege o intarziere de cateva zile, dar totusi 2 luni... |