Reclame violente la televiziunile romanesti!
Raspunsuri - Pagina 4
irinai spune:
Draga Ad rasnov, tipul din reclama la Rompetrol nu urineaza pe masina ci umple rezervorul cu benzina de la Rompetrol. Mie mi se pare evident..
Iar despre restul reclamelor dezbatute la acest subiect trebuie sa intelegem ca toate acestea cu puiul, cu focul si cu alien-ul ce iese din burta sunt de fapt campanii sociale si nu reclame si se adreseaza unui anumit public,si nu tuturor.
Nu vreau sa comentez aici modul de realizare al acestora ci faptul ca nu sunt destinate copiilor ci celor ce isi bat copiii, sunt neglijenti etc..
Acestia nu vor fi impresionati niciodata de reclame soft, cu copii ce plang, ci trebuie sensibilizati pe alte cai, iar acum acestea sunt reclamele realizate.
Important este ca exista aceste campanii si daca se reuseste salvarea unui singur copil pus in primejdie de neglijenta parintilor si tot este ceva extraordinar.
Nu cred ca trebuie sa dam cu pietre de fiecare data cand nu ne place ceva. Mai ales, ca, dupa cum spuneam, nu ni se adreseaza noua deci s-ar putea sa nu le intelegem.
Marina spune:
banuiesc ca ar fi interesant si un sondaj despre eficienta lor...cel care da intr-un copil e un monstru oricum si cred ca nici o reclama din lume nu-l va sensibiliza...
marina
Mickyyy spune:
Acum cateva zile am deschis discutia cu prietenul meu (care lucreaza la o firma de publicitate) pe tema reclamelor violente, si irina are dreptate, asa ca n-o sa mai repet si eu cea zis ea.
Reclamele alea sunt facute pentru televiziuni COMERCIALE, unde s-au facut sondaje peste sondaje si s-a ajuns la concluzia ca MAREA MAJORITATE a publicului prefera emisiunile si stirile violente. Voi, cele care postati aici impotriva reclamelor violente faceti parte din ceea ce ei numesc PIERDERE CALCULATA. Voi nu reprezentati potentiali "clienti" ai produselor carora ei le fac reclama, iar reclamele nu sunt destinate in nici un caz copiilor (ca n-ai cum sa-i impiedici sa nu le vada...asta....cred ca n-au luat in calcul). Si apoi reclamele violente reprezinta abia 1% din violenta prezentata la televizor.
Reclamele ca sa aiba efect trebuie sa impresioneze, ori violenta e cea mai buna cale pentru a impresiona.
Reclamele care ii inspaimanta pe cei mici, daca o sa va uitati la ele, sunt facute multe la solicitarea UNICEF. Deci UNICEF-ul, in calitate de "beneficiar", si-a dat acordul asupra lor inainte de a le "lansa" pe piata, ei, care protejeaza copii, nu le-au vazut periculoase pentru copii!
Asta a fost o parte din explicatia care am primit-o, nu e nici parerea mea si probabil nici a lui despre reclamele violente, ci doar "explicatia" oficiala a aparitiei acestor reclame pe posturile TV.
ad_risnov spune:
Draga Irina,
Evident ca am inteles mesajul reclamei, dar asta nu inseamna ca nu mi s-a parut stupida asemanarea evidenta intre a nu-ti pasa ce benzina pui in masina si a face pipi pe ea.
Este o parere personala.
Pupici.
ungureaa spune:
Buna !
Aici in Canada, reclamele stupide exista, dar si organisme unde se pot formula plingeri ! Asadar va sfatuiesc sa faceti o petitie si sa o trimiteti peste tot, caci nu e normal sa vada copiii tot felul de prostii de reclame la TV, si asta neincetat !
Adina si Gabriel
cgabriela spune:
Briana are 14 luni si este fascinata de reclama cu "puterea laptelui" De atunci bea lapte. Eu am intarcat-o tarziu la 1 an si.. dupa care nu a mai vrut lapte (alt lapte pana atunci nu a baut). Cum aude fondul muzical de la reclama , vorba ta, lasa totul topaie si rade "muuu" . Dar la cea cu focul se intristeaza si zice "pepi" (bebi) "cocu" (focul) iar la cea care sunt cei 3 tineri si se uita la TV dupa care iese un sandvici vierme din burta intodeauna mut , ma ingrozeste si pe mine . Deci ... Unele sunt bune dar altele...
Gabi si Briana 14 luni