A reusit cineva? Vodafone

A reusit cineva? Vodafone | Autor: cici

Link direct la acest mesaj

Am facut anul trecut un abonament pentru internet la Vodafone pe societate. De la inceput reuseam sa ma conectez destul de greu,dupa aia cateva luni de zile nici n-am mai avut nevoie,adica nici n-am mai atins laptopul,dar abonamentul l-am platit fara discutie.In ultimele 3 luni insa am avut mare nevoie si bineinteles ca nu am putut sa ma loghez decat cel mult 2 ore /zi desi Vodafone imi ofera chipurile 24 din 24 ore/zi.Luna trecuta au fost probleme pentru toti cei care au un astfel de abonament ,deoarece ma intalneam cu foarte multi abonati la dealerul de aici.Toti ridicau din umeri,ni s-a sugerat sa sunam la Vodafone.Am sunat si un individ nesimtit m-a tinut vreo 50 de minute la telefon ,chipurile ca sa verifice ce nu ok la retea.La fel au patit si altii in aceeasi perioada.
Cred ca in luna ianuarie nu am avut acces la net de la Vodafone mai mult de 4 zile.In fine,am scris mail dupa mail,intai cu sesizari ,apoi cu reclamatii,apoi cu cerere de reziliere ,specificand ca cer rezilierea doar din cauza ca produsul platit nu este cel prezentat in contract si ca nu se respecta termenii contractului.
Bineinteles nici un raspuns ,nici macar o injuratura de la ei.Parca ma lupt cu morile de vant.
Cum Dumnezeu sa fac sa pot rezilia contractul asta ca platesc 12 euro pe luna degeaba,iar contractul e pe 2 ani,deci mai am inca un an de platit ,iar daca vreau eu sa reziliez trebuie sa platesc 150 de euro taxa.
Problema e ca eu nu vreau sa platesc taxa de reziliere deoarece nu reziliez pentru ca nu mai vreau produsul ,ci pentru ca produsul e prost.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Marina spune:

Protectia consumatorului si dupa aia datul in judecata...altfel nu vad cum ai reusi sa reziliezi acel contract

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns StMihaela spune:

Numai dati in judecata.
Protectia Consumatorului se ocupa (stupid, nu?) doar de persoane fizice. Daca ai contractul pe SC, te rezolvi in instanta.

Da, alti bani, alta distractie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cici spune:

Da asa e ,am scris deja la OPC si intr-adevar mi-au raspuns ca nu se ocupa decat de persoane fizice.
Tocmai asta ma irita ,eu cum dovedesc in instanta ca nu am avut semnal ,ca nu am putut accesa produsul.Cuvantul meu impotriva cuvantului unei astfel de firme?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Diablette spune:

actionare in instanta. se poate demonstra ca ai avut semnal sau nu, sunt parametrii care pot fi consultati etc

Spuneti NU prajelilor de orice fel, sucurilor sintetice, fumatului, margarinei, FACETI multa miscare, dragoste, fapte bune, acte de caritate, iubiti, iertati, daruiti, hidratati-va corpul si pielea, folositi cosmetice cat mai naturale, mancati ciocolata cu 85% cacao, beti suc proaspat stors de grapefruit si portocale, ganditi pozitiv, nu mai faceti RAU...

SEE no evil, HEAR no evil, SPEAK no evil... DO no evil

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisaelisa spune:

Inainte de a-i da in judecata scrie o sesizare catre ei, cerand numar de inregistrare, si explica-le motivele pt care vrei sa reziliezi contractul cu ei.
In cazul in care ei nu vor sa te lase sa-l reziliezi, ii actionezi in judecata.

lisaelisa

mami de ingeras dragalas

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns IonescuOana spune:

Citat:
citat din mesajul lui lisaelisa

Inainte de a-i da in judecata scrie o sesizare catre ei, cerand numar de inregistrare, si explica-le motivele pt care vrei sa reziliezi contractul cu ei.
In cazul in care ei nu vor sa te lase sa-l reziliezi, ii actionezi in judecata.

lisaelisa

mami de ingeras dragalas


Daca e contractul pe firma, da-i in judecata neaparat. Sunt de o nesimtire crunta.
Anul trecut am vrut sa-mi reziliez un abonament (expirase perioada de abonament obligatoriu) si numarul nu-l mai foloseam. Am dat 3 (TREI) telefoane in trei luni diferite, spunand ca vreau sa-l reziliez, de fiecare data mi se spunea ca da, se va rezolva, dupa care primeam din nou factura. La a patra factura m-am enervat si le-am trimis cererea prin fax, spunand ca este inadmisibil asa ceva si ca o copie dupa ultima cerere va fi trimisa si la O.P.C. In nici 2 ore m-a sunat o reprezentanta a firmei cu scuze pentru eroarea produsa (sic!) din cauza "unor angajati" - astea au fost cuvintele ei. I-am acceptat scuzele, dar cele 4 luni de abonament platit degeaba n-am putut sa le trec cu vederea, asa ca imi voi rezilia cat de curand toate abonamentele cu ei.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cici spune:

Va multumesc tuturor, sper sa pot rezolva intr-un fel sau altul problema, am 4 zile de cand ma cert intr-una cu toti de la Vodafone, deja sunt obosita

Mergi la inceput