Independenta financiar?

Independenta financiar? | Autor: ioana85

Link direct la acest mesaj

E prima mea vizita pe acest forum si as avea niste intrebari pentru voi. Deocamdata locuiesc in Canada cu prietenul meu (tot roman). Prietenul meu are afaceri in Romania si va trebui sa se mute inapoi in cativa ani (nu stie sigur cand, dar e 100% sigur). Suntem impreuna de foarte mult timp si mi-a zis ca vrea sa ma duc cu el. Am acceptat, il iubesc mai mult ca pe orice, dar mi-e frica.

Am terminat facultatea de psihologie si pe urma am facut si 2 masterate (1) MSc in Social and Organizational Psychology; 2) MSc in Human Resources Management). As vrea sa va intreb la ce salariu ma pot astepta in Cluj cu educatia mea (deocamdata sunt studenta, deci n-am experienta in domeniu).

In Canada, sunt total independenta financiar si as dori sa stiu daca va fi posibil si in Romania. Cand ma si gandesc ca poate nu va fi posibil, ma ia frica, sunt o fire foarte independenta, si n-as vrea sa depind de un barbat (chiar daca e prietenul meu/viitorul sot).

Mi-e greu sa accept sa-mi ratez cariera, si sa fiu o stay at home wife; sa cheltuiesc banii lui si eu sa nu aduc nimica in casa. Ce ma voi face eu daca peste 10-15 ani el isi gaseste pe altcineva si divorteaza? El e ok sa ma intretina dar nu m-as simti bine, trebuie sa am si eu banii mei si sa contribui ceva la familie….

Ce ziceti, voi ce-ati face? Multumesc mult!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns monabella spune:

Eu nu stiu sa-ti raspund concret dar aplaud initiativa ta de a fi independenta financiar. Asa tb sa fii indiferent ce se intimpla pt ca in viata exusta divort, exista moarte sau boli degenerative si e bine sa ai jobul tau, banul tau, sa nu te copleseasca vreun eveniment din asta neplacut.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns RazaDeSoare spune: