Gravidutze si mamici de Cluj - 110

Raspunsuri - Pagina 21

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anca.b spune:

NINGE!!!!!! si e o mocirla afara!!!!!

Alex, Co, merci de informatia cu cartuliile. sigur mergem duminica sa luam

Diana, si eu vreau Ikea la Cluj!!!! dar cu criza asta ma indoiesc ca mai deschide cineva ceva in urmatorul cincinal!

Anca si Stefan (13.01.2008)
POZE NOI
www.flickr.com/photos/23412074@N05/?saved=1" target="_blank">Bebe Stefan 0-9 luni
Povestea Nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioana13 spune:

Co, chiar am luat azi si tantum verde, cele mai bune la gust de pina acuma. Astept sa vad daca sunt bune si ca medicament. Ma deranjeaza gitul mai tare noaptea, nu mi-a mai fost asa inflamat niciodata.
Ce ambitioasa e CArina! Patrick a inceput sa nu mai participe prea mult la masa, dar citeodata vrea sa manince cu furculita si cutit... ceea ce ma innebuneste. Ieri a mincat cu 2 furculite, ca nu a vazut cutit pe masa si am facut pe prosta ca nu inteleg ce vrea

Gabi, ce fain e sa vii de afara si sa fie casa curata! Azi nu prea e de iesit! BAte vintul tare!

Diana, si eu vreau Ikea! Hai sa il aducem noi! Punem alocatiile copiilor in joc si luam franciza

Ioana mama de Patrick Alexandru (01.06.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabriela77 spune:

Raluca, mersi mult de pont! Si mie imi place mult Ikea si regret ca nu avem aici, dar timpul nu e pierdut! Imi pare rau ca nu au trecut mucii! Cand sunteti bine si daca se poate circula pe strada, venim negresit in vizita! Sara va fi bucuroasa sa se joace cu MIhai!

Co, nu-ti imagina ca tot timpul am chef de gatit! Dar, de regula, o fac cu placere! Uite am renuntat la clatite, dar am facut o ciorbita de vitel delicioasa! Sara a mancat o farfurie plina-plina, drept urmare felul 2 il va servi la trezire!