nasterea la crf 2

nasterea la crf 2 | Autor: adelaeu

Link direct la acest mesaj

Salutari ...
Am fost luata de curand in evidenta la d-na dr. Margaritescu Mihaela de la CFR 2.
In primul rand as dori sa aflu si eu un lucru care totusi ne framanta pe toti dupa etapa .....consult....eco.....cum arata spitalul....si anume cam care ar fi costurile.
Rog daca a nascut cineva cu d-na dr. Margaritescu sa ma puna si pe mine la curent sa stiu la ce ma astept.
Multumiri

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Monnvas spune:

Saptamana asta o sa trec pe-acolo. Inca nu am vazut spitalul, desi mai am putin pana la nastere. Sunt la alt medic, dar te voi tine la curent.

Anul trecut a nascut o colega a mea acolo. Era in mare criza financiara si nu a dat nimic. Si cu toate astea lumea s-a purtat f bine cu ea, si dr. si asistentele.

Monica Elefantica 34+

CASA LU' BEBE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adelaeu spune:

buna monnvas, ai fost?
ce parere ai?

14+ speram noi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Monnvas spune:

Nu, am fost pana la urma la cabinetul propriu al doctoritei. Maine ar trebui sa ajung pe-acolo. Keep in touch.

Monica Elefantica 39+ CRI

CASA LU' BEBE

EDIT. S-a amanat pe miercuri

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrilici spune:

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=103992&whichpage=2

Buna tutror!Linkul de mai sus se refera si la subiectul care va intereseaza - spitalul CFR2 si la un alt medic bun de acolo, Florina Mihalache.

Gabrilici graviduta in 24 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrilici spune:

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=120093
Un alt link util pentru voi, de data asta si despre doc Margaritescu.

Gabrilici graviduta in 24 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Monnvas spune:

Hello. Am fost azi la spital asa ca impartasesc experienta.