returnare produs in perioada de garantie
Nu stiu daca am incadrat bine subiectul.
Cine ma poate ajuta cu informatii despre returnarea produselor? Situatia e urmatoarea: incaltamintea s-a rupt in perioada de garantie, eu vreau sa o returnez si sa imi iau banii inapoi, dar ei spun ca sunt obligata sa imi aleg altceva similar..
cum e corect? am vreo sansa sa ii oblig sa imi dea banii?
Merci mult
Raspunsuri
miki68 spune:
Lilia, nu stiu sa-ti raspund la intrebare, insa cred ca www.anpcnet.ro/ro/?page_id=3" target="_blank">aici gasesti ce te intereseaza.
cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei
sunnyday07 spune:
Eu stiu ca ar trebui sa iti inlocuiasca produsul cu unul identic (pentru incaltaminte inseamna acelasi model, numar, culoare) sau sa-ti returneze banii.
Poti sa-ti alegi alt produs doar daca vrei tu acest lucru.
Daca nu vor sa-ti returneze banii, Miki are dreptate, spune-le ca te vei adresa protectiei consumatorilor.
Tudorr spune:
Ai nevoie neaparat de bonul fiscal care ti l-au emis cind ai cumparat incaltamintea. Fara el nu poti face mare lucru..
LiliaToma spune:
Exista bonul bineinteles, si nici magazinul nu e chiar Gica contra. Adica recunoaste ca incaltamintea a fost proasta, s-a rupt prea repede, dar vor sa o inlocuiasca cu o alta pereche similara. Pentru ce? ca peste nici o luna sa se repete povestea? Vreau banii!!
Merci tuturor de raspunsuri, au fost si amenintari cu OPC-ul si probabil chiar va exista o reclamatie la ei. Sa vedem ce se va intampla.
P.S Magazinul e unul taaare vestit.. Leonardo
kariguld spune:
daca ai bonul, in mod normal se poate. depinde de magazin, de vanzator....
in ultima instanta, daca nu vrea sa-ti dea banii inapoi, iti alegi alt produs...la aceasi valoare....zic io.
AJUTATI LA TERAPIA PENTRU MIHAITA!
Kari
"
"Oamenii care reusesc in viata sunt aceia care cauta mereu circumstante favorabile si daca nu le gasesc, le creeaza singuri"!
Bernard Shaw
oanamada spune:
1.ai nevoi de bon...asa cum s-a mai spus!
2. in termen de 30 de zile de la cumparare sunt obligati, conform legii, sa-ti inlocuiasca/schimbe produsul cu unul identic...si parca sa-ti dea si banii daca nu-l mai au pe acela pe care il vrei tu.
3. punctul 2 este valabil in care prodsusul s-a stricat din motive independente de vointa ta (adica nu l-ai ars, bagat in ulei chestii din astea)
4. In cazul in care nu vor exista un singur lucru pe care-l poti face...Protectia Consumatorului....
Oana siCati mica (1 an si 4 luni)
NOI-CRACIUN SI REVELION,
CATINCA MICA, CATINCA MICA 2, CATINCA DUPA 1 AN, CATI SI MAMI, CATI SI MAMI 2, CATI SI TATI, CATI,BUNICII SI STRABUNICELE, CATI SI UNCHII,
RazaDeSoare spune:
Am patit-o si eu,din pacate la un magazin din Mall,mi-au raspuns ca asta e politica lor,nu schimba produsul,nici nu-mi returneaza banii,nimic adica Ameninta-i cu protectia consumatorului,la mine nu a mers din pacate.Bafta!
Deianira spune:
Asta cu schimbatul cu un alt produs e politica magazinului, stiu pentru ca am lucrat si eu o vreme tot la un nume mare si faceau la fel pentru ca altfel nu atingeau targetul.
Din cate stiu, este lege prin care sunt obligati sa-ti returneze banii. Acolo unde lucram eu, sefii nu erau de acord sa returneze banii pana nu amenintau clientii cu opc-ul (abia atunci cedau) .
helbi spune:
Si eu cunosc un caz concret.....tot despreo o pereche de cisme era vb. Magazinul s-a "tzinut" tare, ca schimba, dar nu da banii. Clienta, a facut reclamatie la OPC, si-a primit banii, iar magazinul a fst amendat.
Nu renuntza!
Aici, nu se pune asa pb. Am patit-o acum 2 veri cu o pereche de papuci si una de sansale. In 3 sapt. s-au rupt amindoua. M-am dus la magazin si, nici nu au pus pb sa-mi aleg altceva, ci mi-au returnat banii pe loc.
LiliaToma spune:
Problema a fost rezolvata, cu un pic de amenintare si cu perseverenta.
Merci tuturor de raspunsuri