caut ginecolog-obstretician "fara bani"
Raspunsuri - Pagina 2

oanab125 spune:
Eu nu am auzit de medici care sa nu ia, din contra, femeile au fost lasate sa se chinuie, ca nu au dat suficient sau nu dadusera nimic. Povesti, cu medicii care fac totul din pasiune. mie nu mi-a cerut, stiam ca trebuie, dar nu a comentat nimic. sunt satula de medici, am copilul cel mare care mereu raceste, si stiu ce vorbesc. Nici nu se uita la tine. in toate domeniile, oricat le-ai da, nu refuza, si mai stiu multe, multe exemple. am ajuns la urgenta si mi-a mai cerut, ca nu era suficient. stiu 2 persoane care au nascut copii cu probleme pentru ca medicul nu a fost multumit de cotizatie.
eu am strans si m-am dus pregatita.
sanatate multa
Matei si Ilinca

XIO spune:
Oana , daca dai rar gasesti pe cineva care sa nu ia .
Stii de ce ?
Pt. ca nimeni nu-ti cere , iar daca tu oferi oferi pt. ca asa vrei tu .
Si in moentul in care oferi ti-ai anulat orice drept de a-l face pe cel caruia ii oferi(indiferent ce meserie are) nesimtit , parsiv , avid dupa bani , samd.
Eu sunt la urgente cel putin de 2 ori pe saptamana.
Majoritatea oamenilor nu dau nimic , altii intreaba cat costa , altii insista pana la cer si inapoi sa iei , altii inteleg daca spui nu .
Mie mi-au fost oferiti bani de multe ori fara sa cer nimic.
De la oameni ca tine care cred ca daca nu sar cu banul nu ai grija de ei sau le gresesti medicatia si nu numai.
De unde stii tu ca acei copii s-au nascut cu probleme pt. ca parintii nu au dat bani?
Uite , inca un exemplu: Andreea Esca prezenta o stir "tuburatoare" despre niste doctori ginecologi care au nenorocit la nastere un bebelus. Acesta a ramas tetraplegic din cauza doctorilor barbari.Copilul avea mielomeningocel . Care da paralizia respectiva.
Si exemplele pot continua.