bicicleta

Salut tuturor! Am o mare rugaminte la voi. Vreau sa cumpar o bicicleta de camera pentru mine sa incerc sa slabesc, dar nu stiu de care. Tot citesc prin reviste ca sunt magnetice, mecanice, cu viteze, etc. Va rog mult sa-mi dati un sfat, mai ales cele care au si de la ce firma sa-mi cumpar, si ce sa urmaresc sa aiba ca optiuni.
Raspunsuri

Blueiris spune:
Buna. Eu tocmai mi-am luat acum 2 zile o bicicleta eliptica. Am avut clasica, cu sistem mecanic, care la fiecare saptamana incepea sa scartaie infernal si trebuia unsa. A stat foarte mult pe post de cuier, din pacate.
Asta eliptica e putin mai voluminoasa dar asta in inaltime, ca are bratele lungi, este cu sistem magnetic, adica nu scaratie si nu se uzeaza la fel de repede ca cea mecanica.
Sunt la inceput, ieri am facut 3 km, astazi 7 km si-am simtit ca iese tot untul din mine. Cu cea clasica, dupa vreo saptamana ajungeam sa fac mult mai multi km dar abia daca mi se misca un fir de par.
Nu stiu nici de ce suma dispui pentu investitia asta. Bicicletele clasice sunt putin mai ieftine. Eu duminica am facut un tur de forta si ce mai ieftina eliptica (700 RON) am gasit-o la Hervis dar mi-a soptit un baiat de la personal sa vin a doua zi ca o sa am o surpriza. Si-asa a fost, am luat-o cu 350 RON. Erau oferte bune la toate aparatele de gimnastica dar nu pot sa-ti mai dau exemple ca nu am fost atenta.
Ah, si-am uitat sa dau detalii despre bicicleta mea eliptica. Are 8 trepte de intensitate, de la abia simtit ca pasesti pe ceva pana la impins serios ca sa se miste pedalele (nu cred ca voi face vreodata cu nivelul 8 pt ca nu vreau picioare de fotbalist), rezistenta magnetica, computer care-ti arata cu cati km alergi, timpul, caloriile arse, pulsul, cati km ai alergat...cam ce arata toate computerele de la biciclete.
Eu sunt foarte multumita de ea, si de pretul pe care l-am dat.
Eu zic sa dai o fuga saptamana asta pe la magazin, cat mai au ofertele astea bune.
Mami de Maria

ariella spune: