Gravidute si Mamici curajoase de Nov-Dec2008 (105)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cristina_ph spune:

Alra,Amalia,va multumesc mult fetelor pentru sfaturi.De obicei nici eu nu sunt adepta medicamentelor si mai ales luate asa dupa ureche,drept dovada este faptul ca aseara am luat pentru prima data in viata mea diazepam.
Referitor la sfatul tau Alra,stiam ca in ceea ce priveste calciul este o atentionare speciala ca ar declansa nasterea,sti ceva de asta?sau concentratia este prea mica pentru a se intampla asta?Apropo,eu iau Elevit in perioada asta,daca as lua Ca+Mg+Zn,sa renunt la Elevit?
Mentionez ca medicul meu nu mi-a recomandat nici un supliment de vitamine,el mi-a spus ca iau Omega3 dar nu am putut sa le suport pentru ca ma deranjam foarte rau la stomac.
Este foarte adevarat ca mi-e teama de nastere,indiferent cum va fi,si mai mi-e teama de faptul ca nu ma voi descurca cu bebe,daca momentul ales pentru a deveni mamica e potrivit,etc.

34+Andrei Alexandru

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Amalia spune:

Fetele, ce mai stiti de Mirtha...a ajuns acasa?
Dar de Leeloo?
Cata_myky da si tu un semn de indata ce vei putea!
Uf, fetelor, va duc lipsa aici si abia astept sa vad pozele cu bebicii vostrii!





Ami, mamica lui David Alexandru ( 7 ani) bobocel de clasa 1
si 38+ Luca Gabriel

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alra spune:

Citat:
citat din mesajul lui cristina_ph

Alra,Amalia,va multumesc mult fetelor pentru sfaturi.De obicei nici eu nu sunt adepta medicamentelor si mai ales luate asa dupa ureche,drept dovada este faptul ca aseara am luat pentru prima data in viata mea diazepam.
Referitor la sfatul tau Alra,stiam ca in ceea ce priveste calciul este o atentionare speciala ca ar declansa nasterea,sti ceva de asta?sau concentratia este prea mica pentru a se intampla asta?Apropo,eu iau Elevit in perioada asta,daca as lua Ca+Mg+Zn,sa renunt la Elevit?