Mamici de Ghiocei de Martie-Aprilie 2009 (20)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns petrean spune:

Neatza fetelor!

Bogdana
17+ Andrei Luca -15.12.2006

POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dyana27 spune:

neata burtici si bebici
emilia, mare grija cand ii trimiti la vaccin sa nu fie sub nici o forma bolnavi, ca altfeeeellll..... vai de mama lor, si nici pe tine nu te vad bine cu ei bolnavi (socrul meu era usor atins de raceala, dar nu s-a gandit sa spuna, si 2 saptamani am crezut ca nu se mai ridica din pat- de atunci a refuzat categoric vaccinul). alta sansa sa te imbolnavesti nu e, dupa ce se vaccineaza ei nu e nici un pericol pentru tine.
fetelor pentru constipatie, in cazul in care nu functioneaza fibre, miere, tarate(..........si tot teancul de remedii pe care le-am incercat si eu), singura solutie raman supozitoarele cu glicerina. nu va fac rau, sunt recomandate de medic, si efectul e garantat (cel putin la mine, in juma' de ora....)
pupici si o zi minunata de vineri (ca vine weekeeeeeeeeend)

diana 13+
http://good-times.webshots.com/album/567759968zUrqjn

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aris26 spune:

neatza burtici

simina - stai linishita ca o sa fie mai bine in curand. e un adevarat razboi hormonal in corpul tau. eu iti recomand ceva gen hotel de lux sa fiti serviti la pat cu micul dejun, sa va relaxati la pishcina si sauna...ia vezi ce gaseshti in zona.

emilia - tu ai intrebat de dresuri. eu mi-am luat 3 de la pre natal(orhideea grozavehti) si inca doua de la mother care. imi plac atat de tare ca sunt convinsa ca o sa le folosesc si dupa nashtere. au banda lata auto-adeziva in talie, nu strang, nu iese nimic pe langa elastic, nu aluneca in jos. pe bune sunt mult mai "deshtepte" decat cele clasice.