studenta insarcinata si angajata

studenta insarcinata si angajata | Autor: Leeloo21

Link direct la acest mesaj

buna ziua! am 21 ani si sunt studenta la zi la fac de arhitectura din bucuresti. sunt si angajata cu carte de munca..in martie trebuie sa nasc si sunt foarte fericita
va intreb pe voi, cei care ma puteti ajuta pe partea asta legala, am auzit de la diversi apropiati ca daca sunt studenta la zi primesc din partea statului o anumita suma de bani..eu am cautat pe internet si nu am mai gasit acest reportaj scris nicaieri..nu am gasit aceasta informatie in totalitate ci doar franturi din ea..nimic concret..stie cineva exact care este treaba cu acordarea de ajutor studentelor ce vor fii mamici?

multumesc anticipat!

Cristina cu bebe mic 14+

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

De cand ai cartea de munca?

Pagina familiei / Mai multe...
www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank">Video
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Leeloo21 spune:

buna marius..cam de 2 ani am carte de munca.

Cristina cu bebe mic 14+

Mergi la inceput

Am inteles. In conditiile date de tine ai toate drepturile de care poate beneficia orice mama asigurata. Concediu de maternitate (aprox. 85% din salariul tau), concediul pt ingrijirea copilului minor (600 RON), alocatia de stat pt copil (200 ron) precum si banii cuveniti pt nasterea copilului. De asemenea de la serviciu ai dreptul la al 13 lea salar cum ar veni, precum si compensarea concediului de maternitate cu un plus de 15% pana la nivelul salariului de incadrare avut (deci vei incasa nu 85% ci 100% pe o perioada minimala de 6 saptamani).
Faptul ca esti studenta nu are relevanta.

Pagina legislativa

Mergi la inceput