Topic - juridic - firme,comercial si similare.
Raspunsuri - Pagina 8
Burtocika spune:
Vin si eu cu o intrebare, nu stiu daca am nimerit bine, apropo de "Impozitul forfetar":
Contabila mea mi-a spus ca daca firma a avut pierdere anul trecut, nu trebuie platit tot impozitul, ci doar 25%, respectiv 550 ron.
Este adevarat ?
marius spune:
Ai ordonanta in cauza pe pagina legislativa OG 34/2009.
550 este pt. primul trimestru
Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa
ja spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ja Vin si eu cu o situatie in care fratele meu a semnat cam ca primarul....si poate fi groasa . In urma cu 3 ani fratele a devenit asociat intr-o firma si la vremea aceea s-au facut 4 credite pe firma (2 linii de credit si 2 de investitii la care s-a girat cu bunurile cumparate) la care el asemnat ca asociat/administrator (exact asa scrie in dreptul semnaturii sale) + ceva de fidejiune . In urma cu un an a iesit din firma cu toate actele in regula...hotarare judecatoreasca ,publicare in mon of si cesionarea partilor in care se spune ca cel ce ramane unic adminstrator isi "asuma drepturile si obligatii;e ce ii revin in calitate de asociat si administrator cf legii si statutului societatii" Liniile de credit fiind pe un an au fost reinoite doar de fostul asociat . IN CE MASURA MAI ESTE RESPONSABIL DE RESTITUIREA CREDITELOR? (la data iesirii din firma erau platite la zi ,acum firma e in imposibilitate de plata.....mentionez ca juristul bancii respective ii tot spune ca e si treaba lui desi in urma unei cereri inregistrate la banca in care cere sa i se comunice ce datorii are el ca persoana fizica i s-a raspuns verbal dupa 5 zile de vizite ca nu i se va da o hartie , dar ca si el tb sa participe la restituirea creditelor de investitii) Va multumesc muuuult celor ce pot si vor sa ne lumineze si cer scuze pt postarea lunga dar am incercat sa expun toate detaliile |
N stie nimeni?.....macar unde sa ma interesez in afara de juristi bancari?Multumesc
ana
madaluta spune:
am o firma infiintata in 2004 cu activitare doar de 3 luni an acel an. de atunci am depus declaratiile fiscale pe 0, mai putin un bilant. am fost anuntata k firma intra in dizolvare daca nu il depun. L-am depus si totusi am acceptat k firma sa se dizolve pentru k voiam sa inchei socotelile . Acum am primit instiintare k s-a dizolvat si k prin hotarare judecatoreasca am fost repartizata unui lichidator.Mentionez k suntem 2 asociati, amandoi dorim lichidarea, nu avem datorii, bunuri sau credite, nu avem niciun profit, nu am mai desfasurat nicio activitate din 2004.
marea mea suparare este aceea k trebuie sa-i platesc lichidatorului un onorariu de 1500 lei si 1000 pentru cheltuiele de lichidare..E o suma enormapentru mine si nu stiu ce as putea face. Nu inteleg dupa ce criterii se numesc lichidatorii caci stiu alte firme care s-au inchis fara asa ceva. Ce pot face in situatia data??? astept cat se poate de repede un sfat...
-E posibil sa renunt la lichidator si sa cer o alta modalitate de inchidere?
-daca debitorul nu are fonduri am intels ktoate costurile sunt suportate dintr-un fond de lichidare. este adevarat?
-daca nu iau legatura cu lichidatorul si nu depun actele cerute de el ce se intampla?
Si nici cu impozitul forfetar nu stiu cum se procedeaza..daca la 1 mai eram deja in dizolvare si chiar fusesem repartizati lichidatorului, mai trebuie sa platim forfetarul?
va rog sa imi dati niste raspunsuri cat mai repede daca se paote caci simt k innebunesc cand ma gandesc la atatia bani....
Imi cer scuze pentru zecile de intrebari adresate, dar chiar nu stiu incotro s-o apuc
Madalina+Darius Cristian (14.12.2006)+
Briana Amelia (08.05.2008)
Blogul nostru-Viatza intre roz si bleu
Bazar pentru Mihaita
Burtocika spune:
Citat: |
citat din mesajul lui marius Ai ordonanta in cauza pe pagina legislativa OG 34/2009. 550 este pt. primul trimestru Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video Pagina legislativa |
Multumesc, am cautat si am gasit "Īn situatia īn care contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) au īnregistrat īn anul 2008 pierdere fiscala, acestia efectueaza plati anticipate īn contul impozitului pe profit īn suma de o patrime din impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin.(3)". Nu scrie ca ar fi pt primul trimestru doar ...
Boghi
marius spune:
Da, ai dreptate. Multumesc contabilei
Pagina familiei / Tot noi / Mai multe... / www.youtube.com/user/mariuspernes" target="_blank"> Video
Pagina legislativa
ioanaalice spune:
Vin si eu cu o problema/intrebare: ca PFA am inteles ca sunt obligata sa platesc o contributie la CAS (nu CASS). Contributia asta este (cica!) aprox.30%. Dar din anume? venit brut, venit net? exista un plafon minim sau maxim?
Multumesc anticipat.
ioana, mama lui Mihai
http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq
ioana, mama lui Mihai
http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq
gabidaniela spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ioanaalice Vin si eu cu o problema/intrebare: ca PFA am inteles ca sunt obligata sa platesc o contributie la CAS (nu CASS). Contributia asta este (cica!) aprox.30%. Dar din anume? venit brut, venit net? exista un plafon minim sau maxim? Multumesc anticipat. ioana, mama lui Mihai http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq ioana, mama lui Mihai http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq |
CAS - 31,3% din ce suma vrei tu sa iti pui pe cartea de munca. Daca ai deja carte de munca la un angajator nu mai trebuie sa platesti.
CASS - 5 sau 6% (nu stiu exact) din venitul net
My baby...to come
www.lingua-translations.com" target="_blank">and my job
Arbeite klug, nicht hart!
ioanaalice spune:
multumesc gabidaniela!
am inteles ca la CASS nu e obligatoriu sa cotizez, sotul meu fiind angajat la stat. Mai am o intrebare totusi: exista o suma minima pe care sunt obligata sa o declar pe cartea de munca?
ioana, mama lui Mihai
http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq
gabidaniela spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ioanaalice multumesc gabidaniela! am inteles ca la CASS nu e obligatoriu sa cotizez, sotul meu fiind angajat la stat. Mai am o intrebare totusi: exista o suma minima pe care sunt obligata sa o declar pe cartea de munca? ioana, mama lui Mihai http://family.webshots.com/photo/2264295990103287451VZFvvq |
NU, poti declara absolut orice suma vrei tu.
My baby...to come
www.lingua-translations.com" target="_blank">and my job
Arbeite klug, nicht hart!