FIV 191
Raspunsuri - Pagina 3
kineta spune:
CATALINAsunt de acord cu ce spui tu,nici eu nu sunt adepta tratamentelor dupa ureche,mai cu seama ca sunt cadru medical,si nu as face nk fara sfatul medicului.DAR ma intereseaza f mult acest subiect Clexane,pot spune ca fac unele statistici referitor la acest tratament ,in cazul femeilor gravide,am citit f mult ,cunosc si multe cazuri,cu zeci de avorturi spontane ,si in cele din urma au reusit cu acest Clexane sa duca sarcina la termen. CAND imi va venii randul la al doilea fiv,voi intreba medicul despre acest tratament ,si daca considera ca e cazul sa fac si eu,daca nu,nu voi face nk de capul meu. Vreau doar sa ma informez ,sa strang cat mai multe informatii,si sa vad ce mi-ar putea fi si mie de folos. Este f interesant si ceea ce ai spus tu despre Clexane,posibil sa fi fost de vina(prin subtierea sangelui ,sa-ti fi produs intreruperea de sarcina-hemoragie),dar posibil sa nu fie asa,si alta sa fi fost cauza,doar Dumnezeu stie,si eu am avut cateva pierderi de sarcina inainte de a ajunge la fiv,si te inteleg f bine.ITI doresc multa bafta in continuare,si oricum ne auzim pe forum-ne citim
Bianca B spune:
Citat: |
citat din mesajul lui gabita78 Fetelor, am si eu o problema. Sunt in ziua 3 dupa ET si dupa ce fac pipi ma doare jos nici eu nu stiu ce. Dupa punctie m-a durut, apoi mi-a trecut si acum iar m-a luat, de ieri cate un pic si azi mai accentuat. Ce sa fie oare, vi s-a intamplat si voua asa ceva? Plus dureri de burta ca inainte de cm. |
Gabita eu am avut dureri de la punctie pana spre sfarsitul saptamanii a 7-a de sarcina. am facut tot felul de analize, ecografe dar nu a iesit nimic rau. Durerile de cm au inceput din ziua a 5 dupa ET (a 10 dupa EC) si eram 99% sigura ca trat nu am reusit dar Dumnezeu a avut altceva hotarat ptr noi.
Mult succes tuturor, sanatate si sa treceti la odisee cat mai curand posibil. Nu va pierdeti increderea si trebuie sa fiti optimiste, oricat de greu ar fi.
Bianca 17+