Clopotei de Ianuarie-Februarie 2008 (71)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ereena spune:

quote:
citat din mesajul lui rodicamarza

helau remember me? sunt mama cea noua p'aci.suntem plecate de acasa si aici in oras merge wirelesu cava mai citesc cand pot si eu dar de raspuns mai rar.acum avem o problema si cer ajutor.este vreuna dintre zuzici cadru medical? am facut analizele lui paula si hemograma a iesit tare nasol.limfocitele si celulele albe sunt peste valorile admise iar neutrofilele sunt sub limita.doc.numai luni le poate citi si pana atunci simt ca o iau razna.sunt tare necajita fetelor

paula mica(26.12.2007)
poze noi

nu sunt cadru medical , dar asa din ce cunostinte am eu ,potae fi debutul unei simple raceli care creste valorile limfociteor si leucocitelor si la scade pe celelalte.nu te speria singura si degeaba pana nu vorbesti cu medicul.
edit: eu am avut leucocitele 25 ,limita era 9 sau 10 ,si nu am nink, nici infectie, nici raceala ,a iesit totul ok

Matei-Florin 24.01.2008

MATEI LA 5 LUNI
POZE SI FILMULETE
1001 MODURI DE A DORMI
ALBUM ZUZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns honey79 spune:

Salutare zuzici si clopotei.

Nu mai apuc deloc sa va citesc.AJ-ul meu nu stiu ce are.Ori sufera de ceva,ori a devenit un rasfatat.
Acum rade, vorbeste....acum buseste intr-un plans cu tipaturi (ceea ce n-am mai vazut la el,pana acum) si cu niste lacrimi de ti se rupe inima.
Asa ca trebuie sa stau numai in fundul lui.

Iar cand prind un moment liber (adicatelea cand doarme) nu stiu pe ce naiba sa pun mana mai repede.Vad ca domnu' sot a revenit la obiceiurile lui "bune" de-a-l durea in partea dorsala referitor la ajutor in treburile gospodaresti.Aseara imi venea sa-i trag una-n cap.

POZICI DE TOT FELU'
POZE ANDREW-JOHN
ANDREW LA 2 LUNI-POZE NOI
FILMULETE ANDREW-JOHN
BOTEZ ANDREW
My silly cats
Cum crestem

Mamica de Andrew - John (21 Februarie 2008)

Vali

Mergi la inceput