Colectia de toamna-iarna 2005 (201)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pumba spune:

anda- condoleante,Dumnezeu sa o ierte.trist ,cand pleaca cei dragi noua si nu apucam nici sa ne luam ramas bun.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anda77 spune:

acuma caut pe net semne ale cirozei si am gasit ca avea 2 semne de ciroza avansata si inca nu sunt medic. tromboza (ea avea probleme cu picioarele, se spargeau vase, doctorii ii spuneau ca de la suprapondebilitate si lua medicamemte pt circulatia la picioare si mai avea tulburari de coagulare, de cateva ori a avut hemoragii nazale foarte naspa, cu chemat salvare si revenit apoi si mai multi medici au zis ca e de la hipertensiune, care e generata si de gresime, sa tina regim sa slabeasca. pai au vazut-o mai multi medici la hemoragiile nazale, unul nu a banuit ca poate fi ciroza? ma chinuiesc acum ca ma gandesc cat mai putea trai daca stiam si avea tratament pt ficat saraca de ea, era asa o femeie buna, nu intra nimeni la ea in casa fara sa plece cu pachet, asa era ea. si-a hranit toata viata rudele si vecinii. acum e doliu pe toata scara ei de bloc.

nu va mai povestesc ca nu trebuie sa tineti si voi doliu acum, doar ca am zis aici mai multe ca-mi e ciuda de nu mai pot ca nu a stiut nimeni ca are ciroza si a murit asa , neajutata. toti o puneam doar sa slabeasca ca asa ziceau medicii ca problemele ei de sanatate, oarecum normale ca avea o varsta , sunt de la supraponderabilitate

mami de poet(09.12.2005)
poze cu puiutul meu, Nichita-Andrei
www.dropshots.com/nichita" target="_blank">filme cu puiutul meu, Nichita-Andrei
www.onetruemedia.com/shared?p=1b0ac86d3df77a7c0a7ba6&skin_id=0&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">montaj anual

"cel mai bun dar pe care il putem face copiilor nostri este sa stie ca sunt iubiti"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns joy04 spune: