carpatair-a calatorit cineva cu ei?
La tot trimit mail -uri dar in vechea traditie romaneasca a tratarii clientilor cu flit nu raspund.Ati calatorit,cum e? Si mai ales ,la cite kg de bagaje au dreptul copiii?
Raspunsuri
Camelia spune:
Eu am zburat cu ei acum 2 ani si a fost foarte bine.Daca retin bine, fiica-mea a vut dreptul la tot atata bagaj cat am avut si eu.Cel mai bine ar fi sa-i suni si sa-i intrebi.Eu am sunat atunci la una dintre agentiile lor din Ro si mi-au raspuns la toate intrebarile.Gasesti numerele de telefon www.carpatair.com/" target="_blank"> aici.
dicirstea spune:
Sa stii ca vechea traditie romaneasca a tratarii clientilor e subiect de lucare la OPC!!!!
Chiar ma gandeam sa postez aici la un moment dat...FUGITI DE EI CAT MAI DEPARTE!!!
Avem ghinionul sa avem un punct de lucru la Timisoara si sa nu fie decat 2 companii care opereaza pe ruta asta, Buc-Tim. Poate pe extern sa fie mai cu bun simt, dar aici e dezastru. Abia se sinchisesc sa raspunda la telefoane (cei din Otopeni). Am reusit sa fac o rezervare cu 2 zile inainte si sa mi se confirme plata la imbarcare, iar cand am incercat a doua oara acelasi lucru, la interval de 2 sapt. operatorul din Otopeni mi-a raspuns cu mare greutate si dupa ce m-a lasat sa-mi spun oful : "vreau si eu o rezervare ptr zbotul..." imi zice foarte scurt "reveniti dupa 30'". Fara macar sa-mi spuna daca au sau nu locuri. Asa ca am fost nevoita sa sun la biroul din Timisoara si sa fac rezervarea de acolo. Mare greseala, pentru ca acolo functioneaza alte reguli. Adica rezervarea trebuie platita fie in aceeasi zi fie ziua urmatoare pana la 16:00, daca faci rezervarea dupa amiaza. Dar fara sa se gandeasca vreun pic ce inseamna sa te duci in miezul zilei pana la aeroport la Otopeni doar ca sa platesti biletul. ASa ca ne-am trezit ca nu mai avem rezervare chiar inaintea zborului. Asta nu ar fi nimic, dar comportamentul lor a fost de toata jena. Adica ii spun colegului : nu mai sunt locuri decat la Business, daca vreti bine, daca nu-nu, iar italianului din spatele colegului meu, cu un zambet larg ii spune sa mai astepte putin, ca poate nu se prezzinta cineva si se elibereaza vreun loc la Economic . Iar ca o cireasa pe coliva, desi colegul isi luase bilet dus-intors la Business, la intoarcere nu mai avea loc . De toata jena, ce sa mai zic.
mamica lui Matei Constantin (21.05.2007)
MINUNEA MEA
www.helpsonia.com/povestea-soniei" target="_blank">Ajutati-o pe Sonia!
www.animalutze.com/umanitare/bb-darius/index.php" target="_blank">Ajutati-l si pe Darius!
roxanaz spune:
noi ii folosim pentru zborurile de companie tot pentru ruta timisoara-constanta si retur si nu am avut niciodata probleme... vorbind doar romaneste
Roxana
Cristina_C spune:
Am zburat cu ei de 2 ori pe ruta München-Tim-Suceava si retour si n-am avut neplaceri. E drept ca biletele le-am rezervat prin internet din Germania. Dar de anul asta am preferat Taromul pentru ca are ore mai convenabile de zbor pentru noi decat Carpatairul (pe ruta München- Buc-Iasi). Jenn, mancarea era OK si-am primit si bombonica la sfarsit.
Camelia spune:
Noi am zburat pe ruta München -Timisoara-Tg Mures.Si eu am vorbit doar romaneste si n-am avut probleme, toata lumea fost amabila.Cand am zburat München -Timisoara, am primit mancare calda (era ora pranzului), destul de buna.De la Timisoara la Tg Mures, zborul a fost scurt si n-am mai primit mancare, doar apa, suc si ceva dulciuri.
jenn spune:
Va multumesc!Ma interesa pt copil,ca am avut niste experiente cu ale companii....varza cu maioneza si crakers ce sa ii dai ?Vedem noi!