Despre spitalele si doctorii unde ati nascut (2)

Raspunsuri - Pagina 26

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Kytana spune:

Buna tuturor,

A nascut cineva de curand la spitalul Elias din Bucuresti? Sau cu dna dr Raluca Uzum? As ramane recunoscatoare daca mi-ati putea spune in cateva cuvinte cum a fost.

Multa sanatate, nasteri usoare si bebi sanatosi, mancaciosi si necoliciosi

24+ cu

-= Love life, live love =-

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miry_1704 spune:

BUNA! A NASCUT CINEVA LA FILANTROPIA? STITI CE PRETURI SUNT PT MEDICI SI ASA MAI DEPARTE?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Daniela_F_79 spune:

miry, iti raspund eu, desi vad ca ai scris acum mai bine de o luna, cred ca ai si nascut intre timp...
Eu am nascut la Filantropia in martie, cezariana cu dr Safta. E un medic de milioane. Nimeni nu mi-a pretins nimic, nu a lasat impresia ca trebuie sa le dau ceva... Moasele erau super ok toate, la fel si asistentele de la neonato.
Dar ca sa fiu eu impacata am dat la toata lumea cate ceva, am avut la mine bancnote de 5 si 10 lei si in functie de ce mi se facea sau cu ce ma ajutau, le dadeam. La neonato i-am dat la plecare uneia 50 ron pt ca i-a pus cercei fiica-mi si am consirat ca nu e de datoria ei. Tot pe ea am rugat-o sa ma invete ca o schimb, cum sa ii fac baita, cum sa o tin ca lumea la san etc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simina_kin spune:

Daniela, cat i-ai dat doc.Safta???
Si eu sunt pacienta dumnealui, l-am ales din instict si nu m-am inselat!!!

fericita de ranjita Maya Andreea ( oct-2009) si 18+

Povestea nasterii printesei cu ochi albastri

www.youtube.com/watch?v=EZMAyvih51Q" target="_blank">Ceva special pentru fata si sotul meu! VA IUBESC!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Octa09 spune:

Buna Raluca050. pana la urma ce ai facut? ai nascut acolo? cum a fost?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MioaraC spune: