AMIOCENTEZA
As dorii sa stiu si eu unde se poate face test de amniocenteza, recoltare si interpretare genetica gratuit?
Am 40 ani sunt cadru medical asigurata si am fost diagnosticata cu risc crescut pentru trisomie 21 si 18.
Mi sa recomandat sa fac testul.
IL POT FACE GRATUIT UNDEVA ???
Raspunsuri
akella spune:
Eu stiu ca la Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului se face triplu test gratuit, doar cu trimitere de la medic; de asemenea, ca varsta, te incadrezi in segmentul pentru care Ministerul Sanatatii a dat dispozitie sa se faca si amniocenteza tot gratuit. Intereseaza-te la:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului "Dr. Alfred Rusescu"
Bd.Lacul Tei nr.120
Tel. 242 27 13
242 27 12
Fax.242 27 09
paula2003 spune:
Sucees si un bb sanatos.
Paula & www.flickr.com/paula_tinta" target="_blank">Paul (03.01.2006) & www.flickr.com/paula_tinta" target="_blank">Alexandra (13.12.2003)
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=9c7152888cafc1187f281&skin_id=0 br / " target="_blank">Copiii nostri
anda16 spune:
Amniocenteza nu se face gretuit nicaieri in Bucuresti. Sunt 3 sau 4 laboratoare care lucreaza lichidul amniotic recoltat prin amniocenteza - Genetic Lab, Medsana, Medlife, si cred ca mai este un laborator Korona. Se mai recolteaza si la clinica materno fetala (fostul spital Ilfov), dar ei lucreaza numai testul FISH nu si cariotipul. Preturile de laborator ale analizei genetice difera intre 800 ron si 15 ron la care se adauga aprox. 700 ron pentru amniocenteza. La fostul spit. Ilfov recoltarea este gratuita cu adeverinta de salariat si trimitere dar pretul testului Fish este de 600 ron. Desii in general geneticienii le recomanda pe amandoua si testul Fish si cariotipul. Din cate stiu se poate recolta acolo si lichiudul amniotic poate fi trimis la alt laborator pentru a fi lucrat cariotipul. din cate stiu ei recomanda Genetic Lab.
Restul locatiilor unde se recolteaza (mat. Giulesti, filantropia etc) lucreaza tot cu Genetic Lab.
anda.r
anda16 spune: