Intoarcerea la munca dupa mai mult de 5 ani...
Raspunsuri - Pagina 3
pisi_ella spune:
Si eu, multumesc! DE fapt, nu stiu la care Pisi se referea Ioana, caci amandoua suntem Pisi Nu mai conteaza...cred ca a vorbit cu amandoua!
Va pup!
nelia spune:
5 ani, zici, da? Dar 9 cum suna!?! Intotdeauna se poate si mai rau! Uite, ca sa te consolez si sa-ti dau curaj, iti spun ca eu am 7 ani de cind stau acasa (am mai facut si mai fac ceva scoala printre picaturi, dar nu se pune) si voi mai sta inca doi cu baietelul, care are trei luni si jumatate acum. Abia in toamna 2009 pot sa ies si sa-mi caut de lucru si ala sa fie timp partial, pentru ca vreau sa fiu cu copiii dupa-amiaza, de la 3 pina ii culc. Sint lectii de facut, au activitati, nu am ajutor, daca si eu lucrez ca sotul 9-10 ore pe zi (cu tot cu drumul dus-intors), cine se mai ocupa de ei!?! Si daca vrei sa te incurajez si mai mult, uite ca eu am 40 de ani, sint intr-o tara straina, cu limbile stau cum stau, adica stiu eu ceva, dar practica ma omoara, nu am lucrat nici o zi aici (am lucrat de acasa un timp, dar nu am iesit si deci tot nu se pune)... deci, cum am spus, se poate si mai rau! Nu avem pe nimeni aici cu noi si nici nu are cine sa vina, doar eu si sotul. Dar eu spun ca daca vrei sa muncesti, pina la urma s-o gasi ceva si pentru noi. Si eu ma gindisem cind am citit mesajul tau la un post de secretata, asistenta sau ceva de genul acesta, limbile straine odata invatate nu ai cum sa le uiti chiar de tot, iti lipseste practica, exercitiul si de aceea ai senzatia ca nu mai stii nimic sau sa lucrezi intr-o gradinita particulara, acum toti vor sa-i invete de mici limbi straine si au nevoie. Se poate sa fie part-time, pentru ca doar nu stai tot timpul sa-i inveti engleza si sint in general dimineata orele, deci cind si copiii tai sint la gradinita. Stiu ca e greu, si mie mi-e groaza, dar ca in orice altceva, inceputul ei greu, dupa ce iti intri intr-un ritm te vei intreba oare de ce ti se parea atit de imposibil. Ia gin