Rinichi polichistic

Buna tuturor mamicilor.Sunt insarcinata in 36 de saptamani si ieri am fost la doctor pentru morfologie fetala trim III.In urma eco s-a descoperit ca BB are rinichi polichistici.As vrea sa stiu daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva si ce este de facut in cazul in care se va confirma acest lucru.Nu prea am mare incredere in acesta eco pentru ca dr (Vali Bausic)nu prea mi-a oferit foarte multe informatii si nici nu mi s-a parut foarte sigura pe ceea ce-mi spunea.Va rog sa ma ajutati cu orice fel de informatie aveti despre aceasta boala.Multumesc
Raspunsuri

Ada_S spune:
Din pacate nu stiu nimic despre acesta boala.......dar nu ar fi mai bine sa repeti ecografia cu alt medic?...........mai ales ca nu ai incredere in diagnosticul dat de el. Din cate stiu eu chisturile in general nu prezinta o problema grava si se pot reabsorbi, dar nu sunt medic. Iti doresc nastere usoara si un bebic sanatos.
Scuze ca nu te-am putut ajuta, am vrut doar sa te incurajez putin.
Ada 17+ mamica de baietel
(25.06.2006)
BB2

gvali spune:
buna! Nu stiu daca chiar se poate vedea ca bebe are rinichi polichistici, iar daca da, atunci nu poti face nimic. Bebe poate duce o viata normala,poate va trebui sa tina un pic de regim, dar ceea ce stiu este ca daca e fetita nu va putea sa duca o sarcina.
eu am fost diagnosticata eronat cu rinichi polichistici, diagnostic ce s-a infirmat in urma analizelor facute la Fundeni.Am doar cateva chisturi la un rinichi, si tin sa -ti spun ca sunt ereditare, adica le-am luat de la tata si el de la bunica.
E posibil ca cineva din familia ta sa aiba astfel de rinichi si sa nu stie. Nu se manifesta in nici un fel, in cele mai multe cazuri. Pot trai o viata intreaga fara nici un fel de probleme.
dar, ma repet, daca bebe e fetita va avea probleme cand va fi gravida.Nefrologul ii va interzice sa ramana gravida din cauza riscurilor:hipertensiune, edeme, imbatranirea placentei, poate chiar fat oprit in evolutie sau adus pe lume cu coplicatii.