Copilul ADHD

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns carmen1967 spune:

Buna Anca,

tratamentele au fost cam asa (acum citez din memorie): cand luam strattera pe linga ea erau si altele, rispen, sau calmopam, sau ta(...), indicate prin testari de tip "cobai",pe langa astea in timp atunci am mai luat mentat, ginko prim, etc.

Medicul homeopat recomandase simultan si remedii homeopate si medicatie alopata ( de ex:la una din scheme;10 zile tonotil, 10 zile neuromultivit, 10 picaturi beres Drops).
Altii scriau (Adutzu parca) ca merge inainte si cu rispenul, pe langa homeoaptie (doctorul homeopat permitand asta ).
Concluzia ar fi ca sunt medicatii care merg in paralel si se pot administra simultan, chit ca sunt de factura diferita.
Ma intrebi de beneficiile homeopatie, sa-ti zic cum a fost la noi. Nu am vazut mari schimbari "din prima", asa ca la un moment dat ma intrebam daca chiar functioneaza sau nu. Ulterior, dupa ce am intrerupt, am constientizat ca a ajutat ceva totusi.
Si de aia vreau sa reiau, dar cu altcineva.
Acum sunt un pic incurcata si de cele scrise de amica mea legat de homeopatie (in mesajul meu anterior, si doctora respectiva mergea pe schema de detoxifiere de vaccinuri).

Legat de plans si al meu, desi e mai mare ca al tau, e asa copilaros uneori si plange asa usor din "banalitati".
Alteori se da "zmeu"...
Incerc sa-l linistesc, sa-i aduc argumente, dar inca mai avem de furca pe tema asta, de curand mi-a facut o criza de plans de nu mai stiam ce sa fac, nimic nu functiona....
(nu stiu daca am pomenit de asta, mai scriu si prin alte locuri si nu am timp sa recitesc cele scrise anterior)
Asa ca in functie de situatie, ne repliem si actionam...
Vorba cuiva:" o sa creasca mare si o sa vezi cum toate framantarile tale se vor duce ca un fum..."
Cu drag,
Carmen

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancast spune:

Draga Carmen,