Sezatoare canadiana (83)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ktrinel spune:

la spartul targului...rog sa imi fie si mie primite urarile de LA MULTI ANI pt Carmen, Maru si Dana! sa fiti sanatoase si fericite! Numai bine!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmen77 spune:

Multumesc frumos de urari . Nu am facut mare lucru, am iesit la un restaurant cu copiii si niste prieteni .. si cam atat. Surprinzator, Marc o fost cuminte, o dormit tot timpul, Matei o fost cel care mi-a facut parul cret ... deci pana la urma astia mici is cateodata mai usor de "manevrat" ca astia mari . Maine avem vaccinul de 2 luni pentru Marc, sper sa nu imi faca nici o reactie ... va spun maine ce si cum.

POZE NOI

Carmen si Matei Gabriel + Marc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanagabriela spune:

Pentru Dana, Maru si Carmen

La multi ani! Sanatate, noroc si bucurii alaturi de cei dragi!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mikiion spune:

La Multi ani!!!!Carmen, Maru si Dana.
Mihaela

www.onetruemedia.com/my_shared?z=196cc7766eb32af94624d1&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">montaj 1 An
www.dropshots.com/mikiion" target="_blank">filme si poze
filme2

Virsta Marc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Donia spune:

Dana, carmen si maru, La multi ani, sa aveti parte de bucurii, sanatate si de fericire, mereu inconjurate de cei dragi!

pitilache, imi pare rau ca am ratat-o pe Isa, felicitari si tie si ei pentru primul anisor si sa aiba parte de o viata frumoasa si lunga!

khristin, Happy Family Day si tie! Sotul s-a hotarat sa se duca la lucru, dar majoritatea familiei ramane acasa la sarbatorit!

Copiii se nasc perfecti - rolul parintelui e sa nu strice ceea ce Dumnezeu sau natura a creat.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oanagabriela spune:

pitilache,

La multi ani pentru papusica mica, sa fie sanatoasa, sa creasca mare, desteapta, frumoasa si sa aiba mult noroc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rocs02 spune:

, pitilache pentru frumoasa Isa ! Sa va umple zilele si sufletele de bucurie !

Am vizionat pozele cu bebe Lisandru de nelia si bebe Marc de carmen77. Unul mai frumos si mai dulcic decat altul.
Ma bucur fetelor ca v-au placut pozele de Vancouver si va multumesc pentru aprecierile la adresa piticilor mei.
nelia, costumele de iarna sunt de iarna trecuta, luate din Montreal, de la magazinul meu preferat cu haine de copii...Souris mini...din pacate pe aici nu este si ii cam duc dorul. Daca va incumetati sa veniti, va asteptam pe la noi!

Sa avetzi o zi placuta maine de Family Day,fetele din Ontario?
Si, ma rog, de ce numai la voi se sarbatoreste familia prin stat acasa?
Of....maine iar e luni...

Dana, multzam de tort ....a fost...yammy.

O saptamana faina tuturor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lorelaim spune:

NICIODATA NU E PREA TARZIU PT UN NOU JOB

Meet the woman who quit her job in a bingo hall and became a multi-millionairess in just 12 years
By LUCY LAING - Last updated at 09:37am on 18th February 2008

After 24 years working in a bingo hall, Gill Barton decided it was time to take a gamble herself.
The 50-year-old mother of five set up her own training and recruitment company despite warnings that it would never get off the ground.
Now she is a multi-millionairess and has exchanged her modest semi for a seven-bedroom mansion plus a holiday home by the sea.
"No one who knew me beforehand can quite believe how my life has changed," said Mrs Barton, now 62, from Solihull, West Midlands.
He said it wouldn't work: Multi-millionairess Gill Barton, who made a fortune from her training consultancy, with husband Frank
"My husband Frank thought I was starting the menopause and being irrational when I said I wanted to start my own business at the age of 50."
Mrs Barton, who left school at 16, began work at the bingo hall after the birth of her third son, Darren. She said:
"I was a bingo caller for years, and it was a great job, but I only received the minimum wage. The jackpot back then was just a few thousand pounds.
"It was a job that really suited me as I was raising my five sons as well. I worked shifts and it was easy to fit it around what the boys needed from me.
"Frank worked as an engraver, but he also did some bar work in the evenings as we had to try and make ends meet. We lived in a semi and we had to manage with bunk beds for the boys as we didn't have enough bedrooms.
"We had a touring caravan and we would take holidays down in Devon and Cornwall with the boys. We couldn't have afforded to take them abroad."
Mrs Barton was promoted to staff training at the bingo hall at the age of 36, and in this position she reached her top wage of £16,000.
"It was then I decided that I really loved training the staff," she said.
"I'd have liked to have branched out on my own, but I didn't want to leave the security of a paid job. We had the boys to look after, so I needed every penny that I had."
At the end of 1995, however, just after her 50th birthday, Mrs Barton submitted a business plan to the Chamber of Commerce to set up her own training business.
She said: "It was a gamble and Frank just thought it was a fad, and that I would soon come to my senses, but I really wanted to go ahead with it."
Her company GB Training Consultancy trains staff in food hygiene, health and safety and first aid for restaurants, care homes and cafes. It became a limited company in 2001.
It has more than 60 employees and her associated recruitment company places 800 temps each week. In its first year, the turnover was £750,000 and the companies now turn over more than £12million each year.
Not surprisingly, the family no longer have caravan holidays. Their second home is in Brixham, Devon, and they take leisurely tours around Europe in their Mercedes.
Mrs Barton says she could not possibly think of retiring.
She added: "I am going to take more of a back seat in the next few years and leave the running of my companies to my sons.
"But I won't be able to ever switch off completely from my business. A lot of people slow down at the age of 50, but not me."

Lorelai
"Daca dragoste nu e... nimic nu e..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Pitilache, la multi ani Isei, sa fie sanatoasa si fericita!

CORNELIA , mami de www.dropshots.com/day.php?userid=132493&cdate=20070505&ctime=090808" target="_blank">AGATA, www.dropshots.com/day.php?userid=132493&cdate=20070530&ctime=103800" target="_blank">TUDORA si www.dropshots.com/aurice#date/2007-11-26/18:33:35" target="_blank">LISANDRU

In viata ta si a celor dragi tie, tu trebuie sa fii solutia... nu problema.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cge spune:

Fetele din Montreal, ziceti-mi si mie de unde cumparati hainute ptr casa ptr copii ?

Missy a noastra a crescut, toti pantalonii de casa cu care am venit din Ro sunt la genunchi, body-urile nu o mai cuprind.
Si cum o sa vrem sa renuntam la 'couches', ne trebuie multi pantaloni.
A, si dresuri trebuie sa ii iau.

Abia astept sa termin treaba la serviciu (pe vineri asa) si sa plec la shopping ptr printesa).
Ptr baieti, nu sunt lucrurile asa complicate, ca ptr mandre.

Multumesc,

Cristina,
mama lui Victor 07.01.2000 si a Ancai 16.09.2005

Mergi la inceput