scoala 85 vasile bunescu

Buna fetelor,
Stie cineva ceva de scoala 85 Vasile Bunescu
Multumesc mult
Raspunsuri

ramara67 spune:
buna adaz,
ma intereseaza acelasi subiect despre care ai pus si tu o intrebare cu ceva vreme in urma - scola 85, vasile bunescu. poti sa-mi dai ceva referinte despre aceasta scoala?
multumesc

adaz spune:
Buna,
Iti raspund cam tarziu, poate v-ati inscris deja.
Noi am trecut clasa a II a la sc.85 si am inscris-o pe pitica mea pentru semi dar dupa cl I am renuntat la el.
Eu din clasa a Va vreau sa o mut pentru ca este o scoala slaba.Caut variante.
Pana in clasa a IV o las pentru ca sunt multumita de dna invatatoare.

Lolyx1 spune:
Eu sunt eleva in scoala generala cu clasele 1-8 V.Bunescu,sunt clasa a 8a.Vreau sa va spun ca aceasta scoala este foarte buna pentru copilul dumneavostra cel putin pentru ciclul primar .Aceasta soala a avut si are elevi premianti cu rezultate exceptionale,iar profesorii sunt pe masura.In ultimul timp scoala noastra a fost"invadata"de tot felul de elevi cu rezultate nu tocmai favorabile la invatatura ,iar de aceea probabil s-a dus zvonul ca scoala ar fi o scoala slaba,indraznesc sa vad contrazic spunandu-va ca aceasta scoala,cu elevii sai s-a ridicat la standarde destul de inalte,eleviii scolii obtinand rezultate nationale si chiar internationale,mult mai importante decat alte scoli cu"renume".In aceasta scoala toti profesorii sunt foarte rabdatori cu elevi,si astfel obtinundu-se rezultate bune,ca si dovada sunt elevii din generatiile anterioare care au intrat la licee cu renume.colegiile: "Sf.Sava,Gh.Lazar,Mihai Viteazu etc"