Gravidutze si mamici de CLUJ-40

Raspunsuri - Pagina 22

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mami_alexia spune:

Ioana, despre ce prima de nastere este vorba? Nu stiam nimic de asta, imi poti da mai multe detalii?

MAMI & bebe ALEXIA

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mami_alexia spune:

Intre timp am citit ceva pe net, cred ca e vorba de o prima de la angajator, nu? Si cum eu sunt studenta...nimic. Mersi oricum.

MAMI & bebe ALEXIA

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Victo spune:

oana, da eu am iesit cu piti si zilele astea, chiar si sambata cd nins..:0 si noi tot in 3 vom fi de sarbatori..ma rog, de craciun poate si cu socri.

gabi, tu cum ii dai completarea? la fiec masa? daca nu, cum iti dai seama ca ii trebuie?

he he alex..asa-i cu picii..mai au si crize din astea..

si eu ma minunez de progresele lui bebe..deja striga dupa noi cd il las singur, fara sa planga..e f atent..gangureste..zambeste uneori..e tare dragalas. s-a mai linistit...

oana, dar plange fetita? poate ii e foame. stefanut asa facea...nu dormea deloc ziua..si plangea mult...nu stiu, zic si eu.

si pufu...dr mie mi-a spus ca trebuie sa manance la 3 ore.dc nu se satura cu sanul, completare. al meu le accepta acum pe amandoua.sper sa continue la fel. mananca bine si la san, si am rarit si mesele.ziua la 4 ore, uneori la 3.iar noaptea si la 5 ore.

mami de ingeras Stefanut(30 oct. 2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioana13 spune:

Mami de Alexia, e vb de prima de la primarie. Nu de la angajator. Se da la primele 4 nasteri, deci daca nu mai ai 4 poti cere. Tot acolo unde se cere si trusoul, dar in alt birou. Si eu am aflat de ea luna asta, dar poti face cerere pina implineste bebe 1 an.

Ioana mama de bebe
Patrick (01.06.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns redai spune: