contractii

contractii | Autor: countesa

Link direct la acest mesaj

as vrea si eu sa stiu cum se manifesta contractile.am 32 de sapt.de sarcina si am fost ieri la un control ginecologic si doctoul mi-a spus ca copilul este asezat cu capul in jos in pozitie de iesire dar ca este totul bine numai ca trebuie sa stau in pat mai mult timp.acum sunt in concediu medical 2 sapt.iar de sapt.viitoare intru in prenatal.
cred ca am contractii pt.ca mi se strange burta pt.cateva secunde locul este tare iar apoi se decontracta.am citit pe internet ca in aceasta perioada incep contactiile dar ca nu este nici un pericol numai dupa 37 de sapt.poate fi pericol de nastere prematura.
saptamana viitoare ma duc din nou la control la ginecolog sa vedem ce imi mai spune.
voi ce imi spune este ceva normal?
vreau sa va spun ca toata ziua stau in pat si nu fac nici un efort,sotul face totul prin casa.
va multumesc.sper sa imi raspundeti.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aurora77 spune:

Draga mea,

Daca ti e intareste toata burtica, dureaza cam un minut si apoi se decontracta, e clar ca sunt contractii. Sper doar sa fie vorba de contractii inofensive. Eu am avut asftel d contractii, le-am ignorat si la 32 de saptamani aveam colul deschis 36 mm. Acum stau numai in pat si ma rog sa treaca zilele. Cred ca ti-ar trebui si un tratament pt diminuarea contractiilor: eu iau no-spa si gynipral la greu. intreaba-ti doctorul.
si fii relaxata. si la 32 de saptamani bb e destul de mare pt a supravietui ok.
Bafta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns redai spune:

Sunt contractii false.Aproappe toate gravidele le au.Stai linistita in pat si ia no-spa

Lore, mamicutza lui David
POZE

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Florentina Roman spune:

Daca nu sunt dureroase, sunt contractii Braxton Hicks, normale ptr varsta sarcinii tale. Stai linistita, relaxeaza=te si bucura-te de sarcina.