BANCOMATE DEFECTE
![](images/user_woman.png)
Inca o data am constatat ca in Romania nu exista nici cel mai mic respect pentru consumatori.Sa va povestesc intamplarea mea: Ma duc la un bancomat apartinind BCR de la BIlla -Dr Taberei, sectorul 6, sa scot niste bani. Introduc cardul, scot bani ,si chitanta, si cand sa-mi recuperez cardul, iese pana la jumatate si mi-l trage inapoi. Astept ca o caraghioasa in fata bancomatului .. si nimic. Incep sa apas pe butoanele bancomatului si apare mesajul ...,,Introduceti cardul" cardul meu -nimic. Sun la unul din telefoanele de pe ecran, si dupa muulte incercari, imi raspunde o domnisoara care, dupa ce-mi afla intamplarea ,imi spune :,, Pentru siguranta dvs - cardul a fost blocat " si-mi inchide telefonul. Bun ,bun si cardul meu?
Langa mine se mai apropie un domn care imi povesteste ca si el a patit acelasi lucru cu cateva minute inainte, cauta un telefon pentru a suna la BCR.
Sun din nou ( pe bani mei) si aflu cu stupoare ca o pentru a recupera cardul trebuie sa fac doua drumuri in sectorul 5 -la filiala Tudor Vladimirescu: unul, sa aflu cand imi pot recupera cardul si altul sa-mi recuperez cardul.Pe banii si timpul meu ??E vina mea ca au ei bancomatele defecte? Si de ce tocmai in sectorul 5, cand noi suntem in sectorul 6? Mi se respunde sec: Nu va putem oferi aceasta informatie!Intreb si eu ca prostu: de ce nu-mi pot recupera cardul de la una din agentiile de langa casa, ca doar nu e vina mea ca aveti bancomatele defecte? Am un copil mic si nu pot umpla cu el prin mijloacele de transport.Mi se spune ca pot trimite pe cineva cu imputernicire notariala ( alti bani, alta distractie). Inchid telefonul si ajunsa acasa, sun la unul dintre telefoanele trecute pe site si aflu cu stupoare ca au acel bancomat defect de 2 luni!!!! Si noi il folosim ca fraierii , cheltuind bani si timp pentru incompetenta lor si ca acel bacomat apartine sectorul 5 pentru ca orice filiala isi poate deschide in orice sector bancomat . Deci am fost norocoasa ca nu trebuie sa ajung prin nu stiu ce colt de cartier.I-am amenintat ca-i reclam la protectia consumatorului si imediat s-au gasit solutii: sa-mi anuleze cardul si sa-mi fac altul la filiala de langa casa in 7 zile!!!( pentru ca eu am refuzat sa merg la filiala indicata de ei). Bineinteles, nu tu scuze nu tu nimic....TRAIM IN ROMANIA!!!
poze Tudor
poze 6 luni Tudor
Raspunsuri
![](images/user_woman.png)
Oliv75 spune:
buna,
e regretabil ca dupa tot ceea ce ti s-a intamplat persoanele vinovate nu si-au facut mea culpa si au reactionat doar la amenintari (reclamatii la protectia consumatorului etc). Toata situatia aceasta se putea evita daca ar fi pus pe bancomat un mesaj in care anuntau ca e defect. Faza cu bancomat locat in sector 6 apartinand unei sucursale din sectorul 5 e plauzibila, dar dpdv al bancii si al clientilor e total nefunctionala. Bancomatul ala trebuie alimentat, cardurile retinute din varii motive tb colectate de sucursala, orice problema aparuta care necesita rezolvare urgenta (vax), toate aceste elemente se pare ca sunt ignorate, astfel ajungandu-se la practici absurde de genul cei pomenite mai sus.
In concluzie pt ca nu cred ca esti Don Quijote ar fi mai bine sa folosesti cardul numai la bancomatele sucursalelor (fixate de obicei la intrare) pt ca sunt mai mici posibilitatile sa fie defecte fiind mult mai mult folosite decat celelalte (si mai au si ei controalele lor
), iar daca se intampla sa ti se retina cardul il poti lua de la sucursala respectiva (in timpul programului lor de lucru, normal) prezentand doar cartea de identitate.
Week-end placut
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
xelanoimis spune:
Din pacate, am vazut probleme si cu bancomatele de la sedii. Poate ca intr-adevar reactioneaza mai repede, dar sa nu ne amagim ca ar fi un raspuns "urgent". Chiar daca bancomatul e la intrare pentru eliberarea cardului trebuie sa vina o "echipa de interventie" si poate dura mai multe zile daca din nefericire abia au trecut prin zona. In plus, s-a intamplat sa nu imi fie eliberati banii, bancomatul parea functional, am intrat in sediu sa rezolv problema si cat timp a durat operatiunea, discutat, stat la rand la un ghiseu, apoi la altul, etc. am constatat ca nu eram prima persoana cu probleme, dupa mine au mai venit alte 3 persoane, dar nu s-a pus nici un anunt pe bancomat si nici unul din functionari n-a spus cuvintele magice: "ne pare rau", o sa "rezolvam"/"anuntam" problema. Si am platit si un comision mai mare pentru extragerea de la casa :(.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Oliv75 spune:
Asta cu "echipa de interventie n-o stiam; e total ilogic tot demersul. Pe card este inscris numele titularului, daca el (titularul) se prezinta cu buletinul de identitate la persoana din sucursala responsabila cu cardurile, de ce ar mai fi nevoie de echipa lu' peste sa-i dea bietului om cardul retinut?
.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)