Va rog, daca se poate, sa ma ajutati cu o traducere a unei parti de CV cu care eu nu ma descurc. O colega economist vrea sa incerce sa-si gaseasca alt job si m-a rugat pe mine, care ma descurc cat de cat s-o ajut - dar termenii astia ma depasesc pur si simplu.
Daca puteti si aveti timp, v-as ramane recunoscatoare. va multumesc.
Fundamentarea cheltuielilor pe categorii in vederea elaborarii bugetului de cheltuieli al autoritatii;
Intocmirea de situatii necesare deschiderii de credite si notele de fundamentare cu privire la acestea;
Inregistrarea in contabilitate a documentelor justificative pentru achizitiile de bunuri,prestarile de servicii si executarea de lucrari;
Intocmirea situatiilor financiar-contabile, potrivit reglementarilor legale in vigoare;
Intocmirea balantelor contabile,inregistrarea in registrul jurnal a operatiunilor efectuate ,urmarirea si Inregistrarea in contabilitate a creantelor si datoriile autoritatii,tinand cont de reglementarile legale in domeniu;
Asigurarea circuitului documentelor financiar – contabile in cadrul autoritatii
Verificarea realitatii declaratiilor,corectitudinea si exactitatea indeplinirii conform legii, a obligatiilor fiscale de catre contribuabili;
Verificarea agentilor economici pe linia impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat(Iimpozitul pe profit/venit microintreprinderi,impozitul pe salarii/venit,impozitul pe dividende,taxa pe valoarea adaugata,impozitul pe veniturile obtinute in Romania de nerezidenti,contributii sociale-CAS,CASS,pensie suplimentara,fond somaj);
Verificarea modului in care agentii economici tin evidenta financiar-contabila,calculeaza si vireaza la termenele legale sumele cuvenite bugetului de stat cu titlu de impozite si taxe;
Stabilirea diferentelor,calcularea dobanzilor si penalitatilor de intarziere aferente obligatiilor datorate bugetului de stat;
Constatarea contraventiilor si aplicarea amenzilor prevazute de actele normative in vigoare.