***LA REDOUTE (48)***
Raspunsuri - Pagina 18
madau spune:
Corina dupa 10 mesaje apari in timp real..deci mai insista![]()
Io ma duc sa ma intind nitel in pat...sa nu dati gata capitolul pana vin
Madau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567608176/" target="_blank">Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar 
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
Laura Ioana spune:
Corina primele 10 mesaje iti sunt moderate si apar mult mai tarziu, dupa aia vei putea scrie in "timp real".
23+ 
Poze Laura
Puiul nostru drag
claujro spune:
quote:
Originally posted by corinai
eu insist ... poate, poate
sper sa nu ma injurati
corina
Nu ne suparam, eu una sunt curioasa sa aflu ce ai de spus....Eforie-august
corinai spune:
pai v-am postat mai devreme raspunsul pe care l-am primit de la LR ... asteptam pareri. Cred ca-i pe pagina anterioara, il mai copiez o data si-aici:
Dear Madam,
We sent a cheque of reimbursement for 277,62 for the 3 orders cancelled : 204 0772572, 2071012401, 2130763491.
I inform you that the technical problems are solved. You can place orders again. If you wish to use the cheque as payment for a next order, then send the order and cheque by postmail to La Redoute 59081 Roubaix (France). If you wish a banktransfer, then send back the cheque with the coordinates of the bank and bankaccount. I remind that we do not reimburse to a banker's card.
I apologize once again for all the inconveniences and thank you for your patience and you understanding.
Christine
Relation Clients
claujro spune:
quote:
Originally posted by corinai
Buna fetele,
sunt si eu in aceeasi situatie ca si voi: 3 comenzi neonorate, primit cec, etc ... nu va mai plictisesc cu amanunte de-astea ..
Acum cateva zile (vreo 10) am scris un mail pe site in care ii intrebam cand au decis sa sisteze livrarile in Romania (asta ca sa am suficiente dovezi pt chargeback. Si astazi ... surprise!!! Uitati ce raspuns am primit :
Dear Madam,
We sent a cheque of reimbursement for 277,62 for the 3 orders cancelled : 204 0772572, 2071012401, 2130763491.
I inform you that the technical problems are solved. You can place orders again. If you wish to use the cheque as payment for a next order, then send the order and cheque by postmail to La Redoute 59081 Roubaix (France). If you wish a banktransfer, then send back the cheque with the coordinates of the bank and bankaccount. I remind that we do not reimburse to a banker's card.
I apologize once again for all the inconveniences and thank you for your patience and you understanding.
Christine
Relation Clients
eee? ce ziceti de asta? oare s-au tzacanit de tot????
Corina
Eforie-august
corinai spune:
voi ce intelegeti de-aici? ca putem da comenzi din nou???? 
nu stiu ce sa mai cred ...dar cred ca nici voi ...![]()
Corina
Lilly79 spune:
Incredibil 
Nu-mi vine sa cred ca putem comanda din nou.
Ma gandeam sa dau si eu o comanda, dar nu se vor uita cei de la banca chioras la mine?
Adica eu fac refuz de plata, si-apoi comand din nou tot de la LR.
Eu mai astept totusi, macar pana va sosi primul pachet, desi...mi-a ramas gandul la o geanta ![]()
Ajutati-o pe Sonia
karfe spune:
couvrez-vous pour la rentrée à
l-am intrebat pe sotul meu si asta se traduce :pregatiti-va ptr reinceperea scolii
Chiar daca au reluat comenzile,la orice comanda ma gandesc vine /nu vine,si-mi va fi frica sa mai fac de sume mari


